مکرون: باید مذاکرات مستقیم با روسیه داشته باشیم

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد تنها با تحریم کردن روسیه، نمی‌توان با تحرکات این کشور در اوکراین مقابله کرد و باید وارد مذاکره با مسکو مستقیم شویم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» آمریکا درباره تنش در اوکراین و اقدامات روسیه اظهار نظر کرد.

او گفت: اگر روسیه به تحرکات خود در خصوص اوکراین ادامه دهد، مجبور می‌شویم مسکو را مجازات کنیم و به تحریم کردن این کشور ادامه می‌دهیم.

مکرون تاکید کرد: تنها تحریم کردن برای مجازات روسیه کافی نیست و باید به صورت مستقیم و واضح با مسکو وارد مذاکره شویم.

 جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته، ۱۰ دیپلمات روسیه را از خاک این کشور اخراج کرد و تحریم‌های مالی سنگینی را علیه مسکو به تصویب رساند.

آنگلا مرکل، نخست وزیر آلمان و امانوئل مکرون نیز از ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، حمایت کرده و ادعا کردند روسیه هر چه سریع‌تر از تحت فشار گزاشتن اوکراین دست بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۴:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
نشستند و گفتند و برخاستند. این مذاکرات بجز جاسوسی علیه روسیه و تمرکز زدایی از قوات روسی نتیجه ای به سود روسیه خواهد داشت؟ شما اگر بیل زنی برو با مردم فرانسه مذاکره کن. تو مسائل داخلی کش ور خودت را نمی توانی جمع کنی مردم فرانسه را ول کرده ای افتاده ای دنبال روسیه. جمع کن آقا این بساط ریاکاری را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
برو كشور خودتو جمع كن
آخرین اخبار