حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت لبنان با انتشار یک بیانیه تایید کرد یک پایگاه دیگر صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی در حال حرکت در داخل سایت بیاض بلیدا هدف گلوله‌های توپخانه قرار گرفتند.

براساس گزارش المیادین، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت چند روز پیش گزارش داد که نیردهایش صبح چهارشنبه گذشته، استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌هایی را که سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» مستقر بودند، هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تایید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

این فیلم که توسط رسانه‌های نظامی پخش شد، نشان داد که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفتند.

 آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و نظامیان صهیونیست در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دمت گرم حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دادگاه لاهه را هم خریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سوالی که ذهن همه رو درگیر کرده اینه که این حملات چه خساراتی به رژیم ادم کش تا الان وارد کرده؟ این موشک ها به کجا اسیب زده خسارت جانی و مالی داشته یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر حزب الله خدا قوت دلاوران
آخرین اخبار