عربستان ۳ نظامی خود را اعدام کرد

وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد ۳ نیروی نظامی خود را به اتهام «خیانت بزرگ» به این کشور اعدام کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) وزارت دفاع عربستان سعودی، امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از اعدام سه نظامی وابسته به این وزارتخانه خبر داد.

وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد: حکم اعدام سه نیروی نظامی به اتهام خیانت بزرگ به کشور اجرایی شده است.

در این بیانیه آمده است: «محمد بن أحمد بن یحیى عکام، وشاهر بن عیسى بن قاسم حقوی وحمود بن إبراهیم بن علی حازمی»، سه نظامی هستند که در چارچوب تلاش برای ضربه زدن به منافع نظامی عربستان سعودی و همکاری با دشمن محکوم شدند.

وزارت دفاع عربستان تاکید کرد: افراد مذکور به دادگاه مختص رسیدگی جنایت‌های نظامی تحویل داده شده بودند و آنچه به آن‌ها نسبت داده شده بوده، ثابت شده است و پیش از اینکه ضرری به کیان و امنیت عربستان به واسطه امانت سپرده شده به آن‌ها وارد کنند، حکم اعدامشان اجرا شد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: حکم اعدام این افراد در فرماندهی منطقه جنوبی عربستان سعودی، امروز، پس از اتمام مراحل تأیید و صدور حکم و دستور سلطنتی به اجرا در آمده است.

وزارت دفاع عربستان سعودی در پایان از نیرو‌های مسلحی که وفادار به سوگند خود هستند و جان خود را برای امنیت و ثبات کشور فدا می‌کنند، تقدیر کرد.

این در حالی است که عربستان سعودی با شش سال جنگ علیه یمن به بهانه بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی بر رأس امور، هزاران یمنی را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کرده است و امنیت و زندگی آنان را با جنگ و محاصره هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سازمان های حقوق بشری چرا الان سکوت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟
_لابد معنیِ اعدام رو نمیدونن!!
Germany
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
هر چه پول بیشتر بده ای بیشتر اش می خوری!
حقوق بشر سازمان ملل هم به همین صورت عمل می کند.
پول بده هر کی را مخالف بود اعدام کن و....
امین جان کافی بود یا بیشر توصیح بدام؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر دلاور مردان مرد امت حزب الله متحد یمن مظلوم سرافراز قهرمان و این آل سعودی رو به سقوطی منحوس خبیث ملعونین خائن فاسد فاسق جنایتکار از دین خروج کردگان کافر دقیقا افتادن به حال و روز صدام یزید کافر حزب بعث نابود شده در عراق در دوران هشت سال جنگ تحمیلیشون با ایران اسلامی متحد و یکپارچه در دفاع جانانه مقدس ایرانیان ، آخر عاقبتی جز عاقبت حزب منحوس خبیث جنایتکار بعث عراق و صدام یزید کافر ملعون ندارند فاتحشون خوندست رو به زوال و افول و فروپاشی داخلی و شکستهای پی در پی خارجی هستند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار