کتک خوردن نماینده کنست از پلیس رژیم صهیونیستی+ فیلم

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی پس از شرکت در یک تظاهرات اعتراضی از سوی پلیس کتک خورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز آو اسرائیل، پلیس رژیم صهونیستی در جریان تجمعی اعتراضی - که در شرق قدس اشغالی برگزار شده بود - عوفر کسیف، نماینده کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و تنها عضو یهودی «لیست مشترک» را کتک زد.

این لیست، تنها ائتلاف احزاب عرب‌تبار در کنست رژیم صهیونیستی است. قانونگذاران صهیونیست از طیف‌های مختلف سیاسی این برخورد خشن پلیس را محکوم کردند. این نماینده کنست رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد، فیلم دیگری از خودش با چشم‌های ورم کرده و پیراهن پاره شده و عینک شکسته منتشر کرد.

احمد الطیبی، از اعضای لیست مشترک در کنست، فیلم این درگیری را روی صفحه شخصی‌اش در توئیتر منتشر کرده و حمله پلیس اسرائیل را بی رحمانه و نقض قوانین مربوط به مصونیت نمایندگان پارلمان این رژیم توصیف کرد.

تجمع اعتراضی که عوفر کسیف در آن حضور داشت در اعتراض به تخلیه فلسطینی‌ها از منازلشان در محله شیخ جراح در قدس شرقی برگزار شده بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
اینا به خودشون هم رحم نمیکنن میخوای به مردم غزه رحم کنن خدا لعنتشون کنه ما از بین میبریمشون لبیک یا خامنه ای زنده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی حماس و مقاومت اسلامی جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
در ایران:
کتک خوردن مامور راهور از نماینده مجلس
آخرین اخبار