نحوه برگزاری امتحانات امسال چگونه است؟

وزیر آموزش و پرورش نحوه برگزاری امتحانات امسال را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه ۱۴۰۰ را تشریح کرد و گفت:  برخی از آزمون‌ها در سال‌های گذشته مانند پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری بوده است، و وزارت آموزش و پرورش همچنان خواستار برگزاری آزمون حضوری این دوره‌ها است، چون اگر خللی در این آزمون ایجاد شود حقوق دانش آموزان تضییع می‌شود.

او ادامه داد: هر آزمونی اجازه داشته باشیم حضوری برگزار شود، ترجیح می‌دهیم آزمون هماهنگ و حضوری برگزار شود مگر اینکه در آن زمان با محدودیت‌های کرونایی مواجه شویم که در آن زمان از روش‌های غیر حضوری استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضور دانش آموزان در جلسه امتحانات است مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را به ما ندهد.

حاجی میرزایی در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند نیز گفت: برای برخی همکاران که از مسیر دانش‌سرا وارد آموزش و پرورش شده‌اند مشکلاتی به وجود آمده است، ما نه شاکی هستیم نه داور سازمان بازنشستگی شکایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از طریق معاونت حقوقی وزارت در حال پیگیری موضوع هستیم و تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات آنان به کار گرفته شده است و امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پانی
۲۱:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا امتحانا رو حضوری کردن

با این دست گلی که به آب دادن
واقعا ممنونیم از ستاد مبارزه با کرونا که همه چی رو به نفع آموزش پرورش تمام کرد و ممنون از آموزش و پرورش واقعا ممنونیم
ای خدا به کمرتون بزنه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تدریس مجازی بوده ما خاستار امتحان مجازی هستیم با این وضع درس دادنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقاي وزير كاش قدري به فكر دانش اموزان و اوليا بوديد كه چقدر نگران سلامتي فرزندانشان هستن اخه امتحانات نهم از كنكور ارشد علوم پزشكي هم مهم تر است خودتون هم مي دانيد كه كه اگر حضوري هم باشد بلدهم بعضي از مدارس و معلمان مي توانن نمره به بعضي از دانش اموزان بدهيد در كلاس نهم همه چيز دست معلم است چه بشا بعضي از دانش اموزان معلم خصوصي داشتند اين عين بي عدالتي است كه امتحانات حضوري باشد چرا با روح وروان و جون بچه ها بازي مي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۱:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب آقای حاجی میرزایی لطفا خودتان در برنامه شاد فعالیت کنید و ببینید که چگونه درس میدهند اگر شما توانستید یاد بگیرید و در امتحانات نمره خوبی به دست آوردید ماهم امتحان نهم را حضوری می آیم مدرسه با تشکر لطفا امتحانات نهم را غیر حضوری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۰:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
آخه چرا حضوری من یک نهمیم از امسال هیچی نفهمیدم نه تنها من بلکه بسیاری از بچه از وضعیت کرونا هم که دیگه نگم.اما شما لج باز هستید ............
Iran (Islamic Republic of)
علی حسینی
۰۱:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
آقا همه کاربران درس میگن ما جونمون از سر راه که نیاوردیم
امتحانات مجازی کنین تا خیال پدر و مادر هامونم هم راحت بشه نگران نباشن
اصلا ما رفتیم ی نفر این ویروس داشت بعد ما رو میگیره،بعد از ما خوانواده رو،و بعد همینجور ادامه
خواهشا آقای وزیر درک کنین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
باشه اصلا حضوری بابا حداقل حذفیات و مشخص کنین ما بیچاره ها کل سال غیر حضوری بودیم هیچی نفهمیدیم سنجش باز خوبه فهمید یه حذفیاتی اعمال کرد یه فکری کنین لطفا این که وایستادین تا دقیقه ۹۰ که ما درسا رو بخونیم سخت در اشتباهین چون با این وضعیت نه که هیچی در طول سال نفهمیدیم نمیتونیم این حجم از کتاب و بخونیم بابا یه حذفیاتی چیزی زود تر بگین تو رو خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
واقعااااماموندیم چیکارکنیم ماهایی که سال اخریم امسالم هیچ برنامه ریزی نداشتیم ومیخوایم برای کنکوردرس بخونیم چچوری تواین وضعیت وخیم کروناایی که به شدت خطرناکه
همه جااوضاعش وخیمه امااینانمیدونم چجوروژدانشون قبول میکنه که امتحانات نهایی روحضوری برگذارکنن ماتقریبااایک سال ونیمه که درسامونو مجازی گذروندیم امابه هیچ نتیجه ای نرسیدم اگه تواین اوضاع مابریم امتحان حضوری بدیم به کرونامبتلابشیم کدوم مسئول جواب مارومیده شماهایی که اینقدردلسوزدانش اموزاشدیدمیگیدحق بچه هاباامتحانات مجازی ضایع میشه چطورسلامتی هیچ دانش اموزی براتون مهم نیس خواهشا خواهشااااا اگه برای یک بارم که شده به حرف مااااگوش کنیدماهم آدمیم حق انتخاب برای زندگی خودمون داریم
Iran (Islamic Republic of)
سوسن رضائی
۰۵:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
و اینکه اگر بفکر ضایع شدن حق هستین خب امسال شرط معدل رو بردارین و مهم کنکور قرار بدین بخرا هم نتیجه خوبی میگیرین هم ما نتیجه میرسیم دوسمون داشته باسین یک بارم شده ب حرف ما گوش کنین لج نکنین اقاا شرط معدل بردارین سادست..فقط کنکور مهمه بخدا یکک بارم شده بجا حرف خودتون کرسی بنشونین ب حرف ما گوش کنین ما برای شما داریم حرف میزنیم اهمیت بدین لطفا❤
Iran (Islamic Republic of)
سوسن رضائی
۰۵:۳۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
باسلام یک درصد اگه یک نفر ناقل باشه همه گرفتار میشیم حالا اوایل سال خودمون رو کشتیم ک تدریس بعضی درسا حضوری شه اصلا کادر مدرسه واسشون مهم نبود حالا امتحانا مستمر مارو میکشونن مدرسه خود دبیر هم نمیاد!حالا فرقی نداره ما برای کنکور باید بخونیم همه هدف داشتیم ک اومدیم رشته نظری کنکور مهمه جون مارو بازیچه نگیرین نهایی واقعا مهم نیست فقط کنکور..لطفا یک بار یک بارم ک شده به حرف ما جوونا گوش کنین یک بار فقط لج نکنین با ما درک کنینن لطفا ما همه مثل همیم لطفا پارسال باامسال فرق داره نیم سال رفتند سال پیش و کرونا خب اونقدر جدی نبود چون جوونا نگرفته بودن ولی الان پیشرفته شده و ممکنه بمیریم با این فصل و الرژی هاش و بدن ضعیف ما جوونا
یک کلام جون ما دست شماست لطفا یک بارم شده بجا کرسی نشونون حرف خودتون ب حرف ما اهمیت بدین مرسی❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بابا بچه ها ول کنید اینا میگن تمام بچه ها که پایه نهم و دوازدهم هست بمیرم اینا هم خوشحالی کنند هی وزیر میگه آخرین حرف را ستاد کرونا میگه ستاد کرونا نمیگه وضعیت کشور الان قرمز هست باید امتحانات نهایی مجازی بشه اینقدر جون مردم به درد نخور هست برای شما
Iran (Islamic Republic of)
Mojtaba
۲۰:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ما حضوری درس نخوندیم که بخوایم حضوری امتحان بدیم
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۴:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
با درود
حقیقت امر اینه که ما دوازدهمی‌ها(ناگفته نماند که همهٔ ما دانش‌آموزان)، کل سال تحصیلی رو مجازی گذروندیم. گروه دبیرها تلاش خودشون رو کردند تا مطالب را برای ما جا بندازند؛ اما باید قبول کنیم که اثرگذاری آموزش مجازی -که پشتوانه‌ای نداشت و ظرف چندین ماه برنامه‌ریزیِ تعجیل شده فراهم شد- بسیار کمتر بوده.
بیایید صادقانه فکر (و عمل) کنیم: آیا برگزاری حضوری امتحانات با این شرایط تدریس (بماند که اوضاع وخیم انتقال کرونا در جوامع بیداد می‌کند!) عاقلانه است؟
حالا چه دانش‌آموز، دبستانی باشد؛ چه دوازدهمی و در شرف دیپلم!
لطفاً زیرساخت‌های لازم برای امتحانات غیرحضوری "تمامی پایه‌ها" رو فراهم کنید.
با درود
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۰:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آقای معلم ک نظر دادید.نمیدونم شما کدوم مدرسه هستید و پسرتون،من ک مدرسه دولتی هستم و اکثر مدرسه های دولتی درست حسابی درس نمیدن،مگه مدرسه های نمونه دولتی یا غیر انتفائی.ما که اصلاً هیچی یاد نگرفتیم.البته بعضی از بچه ها هم درس نمیخونن ک به ما ربطی نداره،ما وقتی حضوری درس نخوندیم‌چرا حضوری امتحان بدیم!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Mona
۱۷:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
ما نهما و دوازدهما چه گناهی کردیم باید حضوری امتحان بدیم؟
بقیه راحت بشینن تو خونه هاشون مجازی امتحان بدن ک کرونا نگیرن اونوقت ما باید بریم مدرسه که معلوم نیست کنار دستی من کرونا داره یا نه بعدم مایی ک از هشتافصل کتاب ریاضی هیچی حالیمون نی بعد بریم سر جلسه امتحان چیکا کنیم؟ به لطف معلمای عزیزمونم که اگه دو تا رو ننویسیم تجدید میشیم :)
#حضوری_نخوندیم_حضوری_امتحان_بدیم
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۸:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام.واقعاً ما به کی بگیم هیچی یاد نگرفتیم؟؟؟؟معلم ها اصلاً درست حسابی درس نمیدن،ما باید از کجا یاد بگیرم،بخدا اگه امتحان ها رو حضوری کنید 90٪ بچه ها تجدید میشین تو این کرونا.خیلی هم خطرناکه داخل یه کلاس 15 نفر باشه،واقعاً خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۰:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اینکه گفتید معلم ها خوب درس ندادند بسیار بی انصافی هست و روزی همه باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم .
متاسفانه بسیاری از دانش آموزان دراین مدت کتاب باز نکرده و به تدریس معلم هم توجه نمی کنند . بنده معلم هستم و البته فرزند محصل پایه هشتم دارم . و همه چیز را از نزدیک شاهدم . خیلی از خانواده ها هم به دلایل مختلف اصلا توجه ندارند . بنده درحال تدریس هستم و با پرسش ،وقتی اسم دانش آموز را صدا زدی ،دانش آموزی که حاضری زده در پی وی پیام میدهد که مثلا در خیابان است یا در خودرو در جاده و یا ...... انگار نه انگار که ساعت تدریس هست .
بسیار متاسفم که بگویم تا وقتی نظارت دقیق و به قولی چوب بالا سر نباشه مشکل حل نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۰:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
در ادامه پیام ،البته با این شرایط قرمز شدن شهرها و بیماری طبیعتا حضوری بودن خیلی خطرناک هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام بر شما.
بله ما هم قصد توهین وجسارت نداشتیم و درس ندادن و اهمیت ندادن درست به دانش آموزان را به همه معلمان تعمیم ندادیم.
ولی عده ای از این بزرگواران نه درس درست دادن و نه حتی رفع اشکال کردند.و با گزارشات دروغین به مدیر مدرسه کم کاری خود را حاشا میکنند و گردن دانش آموزان می‌اندازند.

ولی جدای از اون مسئله درسی..مسئله ی سلامتی و استرس روز افزون ناشی از این است.
و به قول یکی از کاربران همین سایت که درست و ریز نکته سنجی کردند. ما حدود ده روز تا دو هفته بعد امتحانات نهایی کنکور سراسری را پیش رو داریم و مریض شدن در ایام امتحانات حضوری علاوه بر اثر سوٕ گذاشتن به معدل ممکن است کنکور مارا هم خراب کند.
واقعا انصاف نیست که امتحانات حضوری برگزار شود و آموزش مجازی بوده.
من از سایت خواهش دارم این مسئولیت را بپذیرند و صدا ی حق ما را به گوش مسئولین برساند.
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام و تشکر از سایت بابت پیگیری تون.‏
ولی لطفا یک فکر دیگر جدا از امتحان های حضوری برای پایه ۱۲ و ۹ بکنید اموزش مجازی امتحان حضوری درست نیست امسال خیلی از دانش اموزان ضعف زیادی در دروس داشته اند و با امتحان حضوری قفط باعث مردودی تعدادی زیادی از دانش اموزان میشوید جدا از این مثله کرونا هنوز هست .لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید.
واقعا استرس کنکور سراسری و امتحانات نهایی حضوری غیرقابل تحمل شده و علاوه بر این ما حدود ۱۰روز بعد از امتحانات نهایی کنکور سراسری را در پیش داریم.
با این وضع خوشایند نیست که قبل از کنکور و در حین امتحانات دچار بیماری شویم و کنکور و زحمات مان از بین برود.‏آخه پارسال که امتحانات حضوری برگزار شد هم نیمی از سال کلاس ها حضوری برگزار شد و مهم تر از همه اینکه کرونا ی انگلیسی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
لطفاً پیگیری کنید که امتحانات نهایی سال دوازدهم به صورت غیر حضوری برگزار شود.
اعصابامون ریختس به هم.
درک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
درد دل معلمان رو چاپ کنید مردم بدون چه فاجعه اقتصادی به بار اورده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
اقای وزیر من الان به کی بگم از درسا هیچی نفهمیدم؟
نهم هستم ، انتخاب رشته دارم ، چیزی نفهمیدم چطوری برم امتحان بدم؟
بعدم میگین حضوری ، حتما باید کسی از دوستان ما زبونم لال فوت بکنه که شما مجازی کنید؟؟؟
بعدم که میگیم ما تو خونه هستیم جایی هم نمیریم باور نمیکنید
من الان بیش از یکساله مادر و پدر بزرگ خودما ندیدم
اون کسی که رعایت نمیکه و داره با جونش بازی میکنه ما چیکار کنیم؟
کاشکه میشد پیام بنده رو ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
تاریخ برگزاری امتحان نهایی دقیقا چندمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
بیست ونهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
تعویق بندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فقط غیر حضوری برگزار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
تو را خدا وضعيت الان نگاه کنید ما بمیریم خوبه مطمعن باشید نصف دانش آموزا میگرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
تاریخش چه زمانی خثهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
چرا در اجرای رتبه بندی می خواهید رتبه های ۵و۴را حذف کنید چرا رتبه بندی را براساس رتبه های موجوددراحکام اجرانمی کنیدهرروزیک مشکل برای فرهنگیان درست می کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی
۲۰:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
توضیح را ببین «حضوری است اگر نه غیرحضوری است» مگه غیر این بود یا غیر این می‌شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
ای‌کاش‌همین‌قدربفکر‌ملت‌بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام و تشکر از سایت بابت پیگیری تون.‏
ولی لطفا یک فکر دیگر جدا از امتحان های حضوری برای پایه ۱۲ و ۹ بکنید اموزش مجازی امتحان حضوری درست نیست امسال خیلی از دانش اموزان ضعف زیادی در دروس داشته اند و با امتحان حضوری قفط باعث مردودی تعدادی زیادی از دانش اموزان میشوید جدا از این مثله کرونا هنوز هست .لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید.
واقعا استرس کنکور سراسری و امتحانات نهایی حضوری غیرقابل تحمل شده و علاوه بر این ما حدود ۱۰روز بعد از امتحانات نهایی کنکور سراسری را در پیش داریم.
با این وضع خوشایند نیست که قبل از کنکور و در حین امتحانات دچار بیماری شویم و کنکور و زحمات مان از بین برود.‏آخه پارسال که امتحانات حضوری برگزار شد هم نیمی از سال کلاس ها حضوری برگزار شد و مهم تر از همه اینکه کرونا ی انگلیسی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
میرزاییی هیسسسس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
برگزار شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
اقای بفکر حقوق دانش اموز من که درسم تموم شده ولی اگه یکی کرونا بگیره کار همه مدرسه تموم تا خودشو بروز بده حداقل10روزه بعد میگی بفکرشونم بفکر پستتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
شما که تا حال اوضاع کرونای را نفهمیدی منبعد هم نخواهی فهمید.آیا فرزندان مسئولین در این پایه ها حضوری امتحان میدند البته که نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
د و ماه دیگه کار تو تمامه به فکر تحویل دادن کلید وزارت خانه به وزیر بعدی باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
مگر حضوری درس خواندیم که حضوری امتحان بدهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
روزی 20 هزار نفر داره توی کشور کرونا میگیره بعد شما میخواید امتحانات نهایی ما رو حضوری کنید متاسفم من دوازدهمی چن روز بعد از امتحان نهایی کنکور دارم اگه طی امتحانات به کرونا مبتلا شدم چطوری کنکور بدم
اصلا شما تضمین میکنید که بلایی سرم نیاد و زنده بمونم
#تجدید _نظر
#بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
امسال شرط معدل رو برای کنکور بردارید و فقط از روی کنکور نتایج داده بشه بهتر از مرگ و میر جوانان هست که ، امتحان نهایی که وحی منزل الهی نیست توی موقع خطر خداوند حج واجب رو وجوبش رو برمیداره و کنکور رو در سطح کتاب بگیرید اینطور شرائط واسه همه یکسان میشه
Germany
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام و تشکر از سایت بابت پیگیری تون.‏
ولی لطفا یک فکر دیگر جدا از امتحان های حضوری برای پایه ۱۲ و ۹ بکنید اموزش مجازی امتحان حضوری درست نیست امسال خیلی از دانش اموزان ضعف زیادی در دروس داشته اند و با امتحان حضوری قفط باعث مردودی تعدادی زیادی از دانش اموزان میشوید جدا از این مثله کرونا هنوز هست .لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید.
واقعا استرس کنکور سراسری و امتحانات نهایی حضوری غیرقابل تحمل شده و علاوه بر این ما حدود ۱۰روز بعد از امتحانات نهایی کنکور سراسری را در پیش داریم.
با این وضع خوشایند نیست که قبل از کنکور و در حین امتحانات دچار بیماری شویم و کنکور و زحمات مان از بین برود.‏آخه پارسال که امتحانات حضوری برگزار شد هم نیمی از سال کلاس ها حضوری برگزار شد و مهم تر از همه اینکه کرونا ی انگلیسی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
آقا امتحانات دوازدهم رو غیر حضوری کنید اگه کرونا بگیریم کی جواب گو هس شما فقط فکر خودتون هستید من از Yjcازت خواهش میکنم درباره امتحان نهایی پایه دوازدهم پیگری کنی
هیچی یاد نگرفتیم چطوری بیایم امتحان حضوری بدیم لطفا رسیدگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
بزرگترین مشکل این اقا واضح حرف نزدنش خب اقا چرامی ترسی اسم ببری؟ یک کلام بگو این پایه ها حضوری بیقه انلاین چرالقمه رو 30 دور میچرخونی براد خواهشا برای کلاس هفتم و پنجم بگین ممنون
Germany
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام و تشکر از سایت بابت پیگیری تون.‏
ولی لطفا یک فکر دیگر جدا از امتحان های حضوری برای پایه ۱۲ و ۹ بکنید اموزش مجازی امتحان حضوری درست نیست امسال خیلی از دانش اموزان ضعف زیادی در دروس داشته اند و با امتحان حضوری قفط باعث مردودی تعدادی زیادی از دانش اموزان میشوید جدا از این مثله کرونا هنوز هست .لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید.
واقعا استرس کنکور سراسری و امتحانات نهایی حضوری غیرقابل تحمل شده و علاوه بر این ما حدود ۱۰روز بعد از امتحانات نهایی کنکور سراسری را در پیش داریم.
با این وضع خوشایند نیست که قبل از کنکور و در حین امتحانات دچار بیماری شویم و کنکور و زحمات مان از بین برود.‏آخه پارسال که امتحانات حضوری برگزار شد هم نیمی از سال کلاس ها حضوری برگزار شد و مهم تر از همه اینکه کرونا ی انگلیسی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
بله راست میگه من هم دو پسر لکنت زبان دارم هر دو نهم هستند چکار کنم خیلی سخت است کاش آنلاین بود ند حق ما هم ظایع شد ه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
احکام رتبه بندی و با اجرای کامل طبق قانون تا پایان فروردین ۱۴۰۰ صادر شود. در غیر اینصورت دولت قصد فرار از بار مسئولیت دارد.
اگر رتبه بندی طبق قانون اجرا شود حقوق معلم ۲۰۰ درصد افزایش می یابد. دولت ۲۰۰ درصد افزایش حقوق به معلم بدهکار است.
این دولت جز تباهی و مشکلات حاصل از فقر برای معلم چیزی نداشت.
استیضاح وزیر اموزش و پرورش خواسته همه
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۶:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
میگم جناب وزیر خودتا زدی به اون راه واقعا اخبار گوش میدی اگه گوش نمیدی که خیلی خب حق داری ولی اگه گوش میدی شرایط کشور را میبینی کلا چهل پنجاه روز دیگه مونده میش ول کنی
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
نباید بگم ولی امیدوارم وضعیت خراب شه ما ۱۲امی ها انلاین امتحان بدیم مثل نوبت اول دور هم جمع شیم ۱۹ شیم
ولی بیچاره های نهم بچن نباید حضوری باشن کلن
من که فرقی برام نداره از کرونا استفاده خوب کردم و ساعت مطالعم خیلی بردم بالا ولی حاضرم بهتون قول بدم ۸۰ درصد رفیقام حتی لای کتابم باز نکردن
از اموزش مضخرف داخل شاد بگیر تا ارسال کردن فیلم های بقیه معلما در گروه های اموزشی ما
بیشترین سودو معلما کردن مفت پول میگیرن یه پاشون رو اون پاشونه حقوق میلیونی میگیرن(البته معلما ما اینجورین یه سری از معلما از حق نگذریم وجدان دارن و دارن واقعا با کیفیت کار میکنن)
Iran (Islamic Republic of)
ممد 2
۱۵:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
احسنت به شما
فقط اینکه شمایی مه ساعت مطالعتو بردی بالا یکمم رو املات کار کن
مضخرف نه، مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
من ندیدم در هیچ کشوری وزیر آموزش و پرورش در کار وزیر بهداشت دخالت کنه