باید دانش آموزانی تربیت کنیم که در ۲۰ سال آینده کشور مثمر ثمر باشند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: باید هدف مجموعه آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزانی باشد که بر اساس آموخته هایشان در ۲۰ سال آینده کشور مثمر ثمر باشند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛مهین منافی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه شورای دبیران دبیرستان نمونه آذری ناحیه یک ارومیه بر رعایت رویکرد کتاب‌های جدید التالیف و شیوه تدریس کلاس معکوس با تاکید بر اصل دانش محوری تاکید کرد.

وی اظهار کرد: طرح نظارت بالینی و استفاده از خرد جمعی در تشخیص تهدید‌ها و ارائه رهنمود‌ها فرآیندی که باعث می‌شود تمام عوامل آموزشی و غیر آموزشی آگا‌ها نه برای پیشرفت یادگیری به طور موثر و همچنین کمک به توانمندتر شدن معلمان به کار گرفته می‌شود.

منافی خاطر نشان کرد: عدم استفاده و تبلیغ کتاب‌های کمک درسی و موسسات و آموزشگاه‌های کنکور مورد تاکید مقام عالی وزارت می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: فعال شدن انجمن‌های علمی معلمان برای اجرای دوره‌های آموزشی حضوری با کیفیت و شرکت در دوره‌های مجازی کشوری کتاب جدید تالیف باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی افزود: همفکری مداوم با اولیا و دانش آموزان و همسو شدن با آن‌ها در راستای اهداف آموزشی راهگشاست.

لزوم اجرای ۳۵ ساعت تدریس در طول هفته، چگونگی برگزاری آزمون‌های امتحانات نهائی پایه دوازدهم و شیوه اداره کرد کلاس تقویتی در مدارس شبانه روزی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه شورای دبیران در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.