همزمان با بازگشایی مدارس صورت گرفت:

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از ۲۰ مدرسه استان

همزمان با بازگشایی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از ۲۰ مدرسه استان بازدید و فرآیند آموزشی در این مدارس را از نزدیک بررسی نمود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرروش استان از ۲۰ مدرسه استان در روز‌های آغازین سال تحصیلی  و فرآیند آموزشی در این مدارس را از نزدیک بررسی نمود.

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از 20 مدرسه استان

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید ضمن تبریک بازگشایی سالتحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان، بر تحقق اهداف پروژه مهر ۹۷ در مدارس تاکید کرد.

وی اظهار کرد: بهار تعلیم و تربیت در استان با حضور ۵۸۷ هزار دانش آموز آغاز شده است و پنج هزار و ۲۶ مدرسه با ۲۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان استان هستند.

محمدی یادآور شد: ستاد اجرایی پروژه مهر ۹۷ در استان در قالب شش کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و انتصابات با پایان امتحانات خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرد تا در نهایت یک مهر مدارس برای پذیرایی از دانش آموزان آماده باشند.

گفتنی است پیش بینی‌ها بیانگر افزایش تعداد دانش آموزان استان در سالجاری به ۵۹۱ هزار نفر است.

انتهای پیام/م

حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مدارس استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.