همزمان با سراسر کشور؛

زنگ شکوفه‌ها نواخته شد/ مدارس آذربایجان غربی میزبان کلاس اولی‌ها

با نواخته شدن زنگ شکوفه ها، مدارس آذربایجان غربی میزبان ۶۱ هزار و ۳۰۰ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مراسم جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور کلاس اولی‌ها در مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

زنگ شکوفه‌ها نواخته شد/ مدارس آذربایجان غربی میزبان کلاس اولی‌ها

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم جشن شکوفه‌ها در ارومیه اظهار کرد: تمامی دانشمندان بر این باورند کانون اصلی تربیت مدرسه است و تا به مدرسه با این نگرش ننگریم نمیتوانیم به اهداف تعلیم و تربیت دست یابیم بچه‌ها محصول این کانون هستند.

وی افزود: اگر میخواهیم جامعه‌ای پویا داشته باشیم به بچه‌ها نگاهی پویا و با نشاط داشته باشیم هرچه قدر بچه‌ها شاد و امیدوار باشند جامعه نیز شاد و پویا خواهد بود.

بیش از ۶۱ هزار کلاس اولی راهی کلاس های درس شدند

مقصود رزم آرا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ افزود:همزمان با برگزاری مراسم شکوفه‌ها و غنچه‌ها در سراسر کشور، ۶۱ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز کلاس اولی به همراه ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر نوآموز پیش دبستانی امروز شنبه راهی مدارس استان شدند.

زنگ شکوفه‌ها نواخته شد/ مدارس آذربایجان غربی میزبان کلاس اولی‌ها

وی افزود: در سال جاری افزون بر ۳۴۶ هزار نفر در ۶ پایه مقطع ابتدایی سال تحصیلی جدید را در ۱۴ هزار ۵۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان شروع می‌کنند.

در سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار و ۷۳۶ کلاس دولتی و غیر دولتی استان آذربایجان غربی پذیرای بیش از ۵۷۰ هزار نفر دانش آموز است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.