رقابت ۲۱۵۹۴ نفر برای آموزگاری در آذربایجان غربی/۸۲ درصد شرکت کنندکان زن بودند

دستیار سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: ۲۱۵۹۴ نفر برای آموزگار شدن در حوزه های امتحانی استان رقابت کردند.

دستیار سازمان سنجش در استان آذربایجان غربی روز جمعه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۲۱ هزار و ۵۹۴ نفر از جوانان استان در دهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی ویژه آموزش و پرورش شرکت و برای ورود به شغل آموزگاری با هم رقابت کردند.

مسعود اکبری افزود: مرحله اول آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش امروز با رقابت ۲۱ هزار و ۵۹۴ داوطلب برگزار شد که از این تعداد، ۱۷ هزار و ۶۹۰ نفر معادل ۸۲ درصد از شرکت کنندگان زن   و ۳ هزار و ۹۰۴ نفر نیز مرد هستند.

وی ادامه داد: دهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی ویژه آموزش و پرورش در یازده شهر ارومیه، خوی، چایپاره، سلماس، بوکان، ماکو، پیرانشهر، مهاباد، شاهین دژ، میاندوآب و نقده برگزار شد.

دستیار سازمان سنجش در استان آذربایجان غربی می‌گوید نتیجه اولیه این آزمون اواخر اردیبهشت ماه با اعلام چند برابر ظرفیت مشخص خواهد شد.

امروز تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز جمعه ۸ اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در ۲۳۲ شهرستان در سراسر کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.