تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغالزایی در آذربایجان غربی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از تحقق صد درصدی برنامه‌های اشتغالزایی در دو سال‌ گذشته در استان خبرداد.

مدیران دستگاه‌های تابعه، مدیران بنگاه‌های اقتصادی، جمعی از معاونین ستادی و همکاران ستادی، همکاران شهرستانی، اعضای کمیته کارگری، کارآفرینی و تعاون گرامیداشت هفته کار و کارگر استان با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان غربی گزارشی از اقدامات انجام شده برای جامعه کارگری استان و سایر حوزه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برنامه‌های اجرایی هفته کار و کارگر ارائه و اظهار کرد: با رهنمود‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان و پیگیری‌های استاندار و تلاش دستگاه‌های اجرایی متولی، برای اولین بار در استان نرخ بیکاری کاهش پیدا کرد.

علی  دهقانی با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال ایجاد شده استان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگر استان، برگزاری مسابقات شنای فرزندان کارگران و کسب مقام‌های برتر مسابقات کارگری کشوری، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های هیات‌ها و مراجع حل اختلاف، بازدید‌های شبانه، اجرای طرح کالا برگ، طرح یسنا، طرح رفع سوء تغذیه کودکان، برگزاری کاروان‌های نشاط در بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد خانه‌های بهداشت و بهگر، تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان را از مهمترین اقدامات این حوزه برشمرد.

در پایان این دیدار لوح سپاس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان غربی به حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.