روزنامه‌های بین المللی ورزشی - ۱۹ فروردین؛

امباپه انتقام فینال فصل قبل UCL را از بایرن مونیخ گرفت/ ال کلاسیکوی اسپانیا نزدیک‌تر از همیشه/ ناکامی یاران طارمی برابر چلسی

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ با نتیجه  ۳ بر ۲ و پیروزی چلسی با نتیجه  ۲ بر صفر مقابل پورتو در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی بود که امروز پنجشنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به دیدار ال کلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا، دیدار‌های به تعویق افتاده در لیگ‌های اروپایی، مصدومیت لوئیس سوارز و عصبانیت لیورپول از اظهارات نژادپرستانه علیه بازیکنانش پس از باخت برابر رئال مادرید پرداختند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

مارکا در مورد دیدار‌ باشگاه‌های اسپانیایی در لیگ اروپا مانند بازی گرانادا برابر منچستر یونایتد و ویارئال برابر دینامو زاگرب نوشت: "اروپا هم برای گرانادا و هم برای ویارئال".

این روزنامه به پیروزی ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "کیلیان امباپه در بایرن مونیخ هرج و مرج ایجاد می‌کند. "

مارکا همچنین درباره دیدار رئال سوسیداد برابر اتلتیک بیلبائو که با نتیجه یک - یک همراه شد نوشت: "یک  افتخار تاریخی. "

اسپورت

این روزنامه درباره تمرکز بارسلونا برای عقد قرارداد با پدری  نوشت: "زره پوش لاپیدری".

اسپورت همچنین درباره بازی ال کلاسیکو  بین رئال مادرید و بارسلونا نوشت: "بنزما - مسی: مبارزه گلزنان"، "افسانه‌ها روی نیمکت" و "راموس - پیکه: مشکل در  دفاع میانی تیم ها".

این روزنامه به پیروزی ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "نیمار و کیلیان امباپه برد‌های متوالی بایرن مونیخ را به پایان رسانده اند. "

این روزنامه همچنین درباره مصدومیت لوئیس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید تیتر زد.

موندو دپورتیوو

این روزنامه با تمرکز بر روی ال کلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا در لالیگای اسپانیا نوشت: "Clasico Messi".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد پیروزی ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "ام باپه قهرمان را کنار می‌زند. "

این روزنامه به دیدار گرانادا برابر منچستر یونایتد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا علاقه‌مند شد و نوشت: "گرانادا در  جادویی‌ترین شب خود. "

آ اس

این روزنامه در رابطه با درخشش کیلیان امباپه فوق ستاره پاری سن ژرمن در دیدار برابر بایرن مونیخ  نوشت: "جشنواره گل دیگری برای کلیان امباپه".

اَس اس همچنین در مورد وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی پس از درخشش در رئال مادرید مقابل لیورپول  نوشت: "وینیسیوس جونیور برای بارسلونا. "

روزنامه  انگلیسی میرر 

این روزنامه با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر چلسی برابر پورتو در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تمرکز کرد و نوشت: "روح پادشاهان".

میرر همچنین درباره تمدید قرارداد کوین دی بروینه بلژیکی  با منچسترسیتی نوشت: "کوین دی بروینه با امضای قرارداد دوباره خود باز هم گلزنی کرد. "

سان

این روزنامه به پیروزی  ۲ بر صفر  چلسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو تمرکز کرد و نوشت: "مونت و بن چیلول اولین گل‌های خود را در لیگ قهرمانان به ثمر رساندند و چلسی را به نیمه نهایی نزدیک می‌کنند. "

سان همچنین به تمدید قرارداد کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی و عصبانیت لیورپول از اظهارات نژادپرستانه علیه الکساندر آرنولد، مدافع خود پرداخت و نوشت: "عصبانیت لیورپول از اظهارات نژادپرستانه علیه آرنولد. "

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه به پیروزی ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در هوایی برفی تمرکز کرد و نوشت: "طعم برف".

روزنامه ایتالیایی La Gazeta Daily Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی ۲ بر یک یوونتوس برابر ناپولی در یک بازی معوقه در لیگ سری آ ایتالیا نوشت: "پیرلو حالا لذت می‌برد".

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی ۲ بر یک اینترمیلان برابر ساسولو نوشت: "اینترمیلان و رقص قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیا".

این روزنامه همچنین به دیدار آژاکس و رم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا علاقه‌مند شد و نوشت: "رم ایتالیا از مربی خود فونسکا دفاع می‌کند".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار