روزنامه‌های بین المللی ورزشی - ۱۸ فروردین؛

دیدار پورتو برابر چلسی در غیاب طارمی/ بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا/ توپ پر بایرن برابر پاریسی‌ها

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی رئال مادرید برابر لیورپول با نتیجه ۳ بر یک و منچسترسیتی برابر بروسیا دورتموند با نتیجه ۲ بر یک در بازی مرحله رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی بود که صبح امروز چهارشنبه منتشر شدند.

روزنامه‌ها همچنین به دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی میان بایرن مونیخ  و پاری سن ژرمن و پورتو برابر چلسی، تمدید قرارداد بازیکنان  فوتبال با باشگاه هایشان و تلاش بارسلونا در بازار نقل و انتقالات و بازی‌های به تعویق افتاده در لیگ سری آ ایتالیا پرداختند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

مارکا به پیشنهاد بارسلونا به عثمان دمبله برای تمدید قرارداد و شرایط قرارداد با نیمار علاقه مند بود و نوشت: "پیشنهاد بارسلونا به عثمان دمبله: ۳ فصل دیگر" و "نیمار یا یک قرارداد متقابل یا در سال ۲۰۲۲ به بارسا می‌رود. "

مارکا همچنین در مورد پیروزی ۳ بر یک رئال مادرید مقابل لیورپول و منچسترسیتی مقابل بروسیا دورتموند با نتیجه ۲ بر یک در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوشت: "فودین منچسترسیتی را به سختی نجات می‌دهد" و "وینیسیوس از سد رئال عبور می‌کند. "

روزنامه موندو دیپورتیوو

این روزنامه به دیدار بعدی ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در لالیگای اسپانیا پرداخت و نوشت: "پرتاب به سمت ال کلاسیکو".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "وینیسیوس به لیورپول  برخورد می‌کند".

این روزنامه همچنین به درگیری بین دیاخابی، بازیکن والنسیا و کالا  بازیکن کادیز، به دلیل مسائل نژادپرستی توجه کرد.

روزنامه آ اس

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی ۳ بر یک رئال مادرید مقابل لیورپول در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  نوشت: "وینیسیوس جونیور جیغ می‌کشد".

آ اس همچنین در مورد دیدار اتلتیک بیلبائو برابر رئال سوسیداد در لالیگای اسپانیا تیتر زد.

آ اس همچنین به اعتراض وایادولید به دیدار  مقابل بارسلونا  نوشت: "وایادولید منفجر می‌شود".

روزنامه انگلیسی میرر

این روزنامه به پیروزی ۳ بر یک رئال مادرید مقابل لیورپول در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "لیورپول یک گل حیاتی در خارج از ورزشگاه خورد، اما یوونتوس نسبت به رئال مادرید شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی دارد. "

میرر همچنین در مورد پیروزی ۲ بر یک منچسترسیتی مقابل بروسیا دورتموند  نوشت: "کوین دی بروینه و وودن به سیتی پیروزی بخشیدند. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار چلسی برابر پورتو در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود و نوشت: "کپا و رودیگر بسیار جدی بودند. "

سان

این روزنامه درمورد باخت ۳ بر یک لیورپول مقابل رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان متمرکز شد و نوشت: "لیورپول پس از باخت برابر رئال مادرید نیاز به بازگشت بزرگ در آنفیلد دارد. "

سان همچنین در مورد پیروزی دشوار ۲ بر یک منچسترسیتی مقابل بروسیا دورتموند  نوشت: "فیل فودن قدرت منچسترسیتی است. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار چلسی برابر پورتو در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود و نوشت: "کریستال یک انفجار است. "

روزنامه فرانسوی L'Equipe

این روزنامه به دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "توپ‌ها پر هستند".

اکیپ همچنین در مورد پیروزی ۳ بر یک رئال مادرید مقابل لیورپول و منچسترسیتی مقابل بروسیا دورتموند با نتیجه ۲ بر یک در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی  نوشت: "منچسترسیتی رنج کشیده است و رئال مادرید نفس می‌کشد. "

روزنامه  ایتالیایی کوریره دلو اسپورت

این روزنامه متمرکز بر دیدار‌های ساسولو مقابل اینترمیلان و یوونتوس مقابل ناپولی در لیگ سری آ ایتالیا نوشت: "کونته در نیمه راه است و پیرلو در چهارراه. "

کوریره همچنین در مورد بلوتی ستاره تورین  نوشت: "بلوتی بین رم و میلان".

این روزنامه اعلام کرد دیده بان حمایت از  حقوق حیوانات به ابراهیموویچ بابت  جرم کشتن یک شیر در سال ۲۰۱۱ حمله ور شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار