روزنامه‌های بین المللی ورزشی - ۱۵ فروردین؛

زنگ خطر برای یوونتوس/ رقابت مشتریان اروپایی بر سر هالند/ روز‌های خوش رئال سوسیداد در فوتبال اسپانیا

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمانی رئال سوسیداد در کوپا دل ری و نتایج دیدار‌های روز شنبه در لیگ‌های اروپایی  مانند پیروزی رئال مادرید و اینترمیلان، لغزش یوونتوس و باخت پاری سن ژرمن از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی بود که صبح یکشنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به  پیشنهادات بارسلونا برای فروش  عثمان دمبله  و پلن "B" تیم‌ها برای عقد قرارداد با ارلینگ هالند ستاره دورتموند علاقه‌مند بودند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه به پیروزی رئال سوسیداد  برابر اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر و قهرمانی در کوپا دل ری پرداخت و نوشت: "این رویا به حقیقت پیوست. "

مارکا همچنین درباره پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل ایبار در لالیگای اسپانیا و درخشش مارکو آسنسیو پرداخت و نوشت: "آسنسیو با رئال مادرید قیام می‌کند. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار سویا و اتلتیکو مادرید  در لالیگای اسپانیا بود و نوشت: "پایانی سخت برای  سویا. "

اسپورت

این روزنامه به پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید برابر ایبار و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی لالیگای اسپانیا پرداخت و نوشت: "سرعت نهایی".

اسپرت همچنین در مورد قهرمانی رئال سوسیداد در  کوپا دل ری پس از پیروزی در فینال مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر پرداخت  و نوشت: "رئال سوسیداد یک تیم قهرمان است".

این روزنامه علاقه‌مند به برنامه بارسلونا برای عقد قرارداد با ارلینگ هالند بود و نوشت: " پلن B بارسلونا برای عقد قرارداد با هالند: تا تابستان ۲۰۲۲ صبر کنید و با هالند به میزان ۷۵ میلیون یورو قرارداد ببندید. "

موندو دپورتیوو

این روزنامه پس از پیروزی در فینال مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر به  قهرمانی رئال سوسیداد در کوپا دل ری پرداخت و نوشت: "رئال سوسیداد قهرمان است".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد سرنوشت عثمان دمبله وینگر بارسلونا، نوشت: "پیشنهاداتی به عثمان دمبله. "

این روزنامه به پیروزی  ۲ بر صفر رئال مادرید برابر ایبار در لالیگای اسپانیا علاقه‌مند بود و نوشت: "آسنسیو و بنزما تجسم برتری رئال مادرید هستند. "

این روزنامه همچنین درباره دیدار سویا برابر اتلتیکو مادرید نوشت: " صدرنشین یک دیدار بسیار پیچیده را برگزار می‌کند."

روزنامه آ اس

این روزنامه پس از پیروزی رئال سوسیداد در فینال مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر  پرداخت و نوشت: "رویای واقعی."

آ اس همچنین درباره پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل ایبار در لالیگای اسپانیا و درخشش مارکو آسنسیو  نوشت: "آسنسیو دوباره متولد می‌شود."

این روزنامه علاقه‌مند به  دیدار سویا برابر اتلتیکو مادرید، بود و نوشت: "آزمون شخصیتی برای اتلتیکو مادرید. "

روزنامه  فرانسوی  L'Equipe

این روزنامه به پیروزی لیل مقابل پاری سن ژرمن در لیگ لوشامپیونه فرانسه  متمرکز شد و نوشت: "انفجار بزرگ".

اکیپ همچنین به پیروزی ۴ بر صفر موناکو برابر متس و تساوی یک - یک المپیک لیون برابر لانس توجه کرد و نوشت: "موناکو  سهم بزرگی را به دست می‌آورد و المپیک لیون زمین می‌خورد. "

روزنامه  ایتالیایی کوریره دلو اسپورت

این روزنامه به نتایج بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ سری آ ایتالیا و شرایط تیم اینترمیلان پرداخت و نوشت: "اینترمیلان از طریق لوکاکو از بولونیا پیشی می‌گیرد و اختلاف را به ۸ امتیاز می‌رساند" و " کریستیانو رونالدو یوونتوس را در دربی نجات می‌دهد. "

Toto Sport

این روزنامه با تمرکز بر تساوی یوونتوس مقابل تورینو  نوشت: "بمب سارابیا. هشداری برای یوونتوس. "

توتو اسپرت همچنین در مورد پیروزی یک بر صفر اینترمیلان برابر بولونیا با گل لوکاکو نوشت: "لوکاکو در قهرمانی لیگ سری آ ایتالیا در حال دمیدن است. "

روزنامه  انگلیسی اکسپرس 

این روزنامه به تلاش‌های منچسترسیتی برای عقد قرارداد هالند ستاره بورسیا دورتموند پرداخت و نوشت: "هالند هدف شماره یک سیتی"، مسی را فراموش کنید. ارلینگ می‌تواند جای آگوئرو را بگیرد.

استار

این روزنامه به  تلاش منچسترسیتی برای پیوستن ارلینگ هالند از بورسیا دورتموند به این تیم پرداخت و نوشت: هنوز تمام نشده است. " پپ با هر آنچه دارد برای عقد قرارداد با هالند وارد خواهد شد."

او درباره بی میلی منچستریونایتد به جذب آگوئرو نوشت: "سولشر علاقه‌ای به عقد قرارداد با آگوئرو ندارد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار