بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۸ فروردین؛

اعتراض شدید چهره‌های سیاسی به اوضاع کرونا در کشور/ خاطره رئیس خبرگزاری صداوسیما از عملیات کربلای ۸

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با انتشار توئیتی نسبت به قرمز شدن دوباره بسیاری از شهرهای کرونا پس از تعطیلات نوروزی واکنش نشان داد.

" فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ ...
نوروز
هنر تبدیل فرصت به تهدید! "

توئیت جهانپور

جهانپور همچنین توئیتی دیگر در حساب کاربری خود منتشر کرد و از زحمات کادر درمان و محققان ساخت واکسن کرونا که از ابتدای شیوع این ویروس در کشور تلاش‌های بسیاری برای مردم کرده اند تشکر کرد.

" تاریخ این سرزمین به احترامتان خواهد ایستاد .. "

تقدیر جهانپور از کادر درمان

فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره توبه آمریکا در جریان مذاکرات برجام واکنش نشان داد.

" آقای حسن روحانی، رئیس جمهور محترم، در سخنرانی امروز:
آمریکا توبه کرده است. "

توبه گرگ مرگ است

سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما همزمان با سالروز عملیات کربلای ۸، توئیتی را در حساب کاربری خود منتشر کرد و آن روزها را یادآوری کرد.

" درست صبح چنین روزی بود.سال 66. عملیات جدید آغاز شد.در حدفاصل شلمچه تا کانال ماهی.نام عملیات کربلای 8 بود. آتش دشمن بسیار سنگین و غیرقابل تصور بود. تا عصر،یازده نفر از هم دانشگاهیان و دوستان عزیزمان در دانشگاه امام صادق ع به شهادت رسیدند.سی و چهار سال گذشت.طوبی لهم . "

تجدید خاطره سیدمهدی از عملیات کربلای 8

عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در توئیت اخیر خود از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای تورهای گردشگری برای مردم با وجود وضعیت بغرنج کرونا در کشور انتقاد کرد.

" رادیو و تلویزیون کشور و مقامات وزارت بهداشت فریاد قرمز، قرمز و قرطینه تهران و مراکز استانها را می دهد اما امروز یعنی١٨/١/١۴٠٠سامانه های تبلیغ گردشگری کیش و قشم فعالند "

انتقاد گنجی از تورهای گردشگری در روزهای کرونایی

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از اقدامات مجلس برای بهبود وضعیت مالیاتی کشاورزان و واحدهای تولیدی خرد خبر داد.

" در سال گذشته ۲۰ درصد مالیات واحدهای تولیدی و اصناف خرد بخشیده شد؛ ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به اشتغال‌زایی درمناطق محروم اختصاص یافت و با تصمیم انقلابی مجلس، کشاورزان وارد چرخۀ قیمت‌گذاری محصول شدند تا دولت نتواند حاصل دسترنج آنها را هرگونه که خواست قیمت‌گذاری کند "

پست قالیباف

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.