بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۵ فروردین؛

ما به ایران آگاه بیش از هر ایران دیگری نیاز داریم / برنامه ای برای لغو پرواز های ترکیه در شرایط کرونا وجود ندارد

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ با انتشار توئیتی درباره جوانگرایی در بخش تعاون نوشت:

" بشنوید از عملکرد جوانترین معاون وزیر دولت که در بخش تعاون در سال ۹۹ با راه‌اندازی سامانه جامع هوشمند تعاون کشور و  ۱۱ مرکز نوآوری و تشکیل ۲۰۴۱ شرکت تعاونی با ایجاد ۳۹۶۳۷ فرصت شغلی و نیز با افتتاح  ۶۶۹ طرح تعاونی با ۳۴۹۹۲ نفر اشتغالزایی، دربخش تعاون کشور تحول آفرید و تقدیر شد."

.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری؛ به مناسبت سالروز عملیات اچ ۳ پستی را منتشر کرد:

" اچ ۳ عملیاتی که نهایت نوآوری، نبوغ و شجاعت بود"

.

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات؛ با گرامیداشت یاد مرحوم محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده دیرین دیرین و فعال حوزه پویانمایی و انیمیشن؛ نوشت:

" ایران آگاه‌
یکی از همکارانم امروز در مورد یکی از طرح‌ها داشت صحبت می‌کرد، ناخودآگاه گفت آقای ابوالحسنی قبل از عید گفت من این طرح را بر اساس مسوولیت اجتماعی پیش می‌برم.‌
بغض دوید در گلویم.‌
ادامه داد، حیف که ایشان نیستند.‌
نبودن محمد مثل بختکی افتاد روی زندگی.‌
محمد راست می‌گفت، ما به ایران آگاه بیش از هر ایران دیگری نیاز داریم.‌
محمدجان درست می‌گفتی تو!"

.

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل و تحلیلگر سیاسی؛  با انتشار تصویری از مومیایی فرعون مصر، درباره بازدید از این مومیایی در موزه قاهره نوشت:

" جسد مومیایی فرعون مصر که در محفظه‌ای شیشه‌ای نگهداری می‌شود را ۱۵ سال پیش در موزه قاهره دیدم. انسانی که روزگاری به اتکای زر و زور و تزویر ادعای خدایی می‌کرد. فرعون نماد تکبر، حق گریزی، قدرت طلبی و ستیز با بندگان صالح است که در اندازه‌های کوچک و بزرگ در هر عصر و نسلی دیده می‌شود."

.

علیرضا وهاب زاده، مشاور مطبوعاتی وزارت بهداشت؛ با انتشار توئیتی به لغو نشدن پروازهای ترکیه و شیوع گسترده کرونا در این کشور واکنش نشان داد:

" رئیس دپارتمان بیماری‌های عفونی در دانشگاه آنکارا هشدار داده که احتمال وقوع جهش و ظهور نوع جدیدی از کرونا در ترکیه وجود دارد.
چهار روز از هشدار و درخواست وزیر بهداشت برای لغو پرواز‌های ترکیه می‌گذرد و مقامات هواپیمایی می‌گویند فعلا برنامه‌ای برای قطع پرواز‌ها به علت شیوع کرونا ندارند."

.

 

استوری ناظمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.