۳۰ کشته و زخمی بر اثر تصادف دو اتوبوس در مکزیک

به دنبال تصادف دو اتوبوس در یکی از بزرگراه‌های شمال مکزیک، ۱۶ کارگر جان باخته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، منابع محلی از کشته و زخمی شدن ۳۰ نفر در نتیجه تصادف دو اتوبوس در بزرگراهی در شمال مکزیک خبر دادند.

دفتر دادستانی ایالت سونورا در شمال مکزیک در این خصوص اعلام کرد: دو اتوبوس هنگام عبور از بزرگراهی که به ورودی معدن ختم می‌شد با یکدیگر برخورد کردند که منجر به کشته شدن ۱۶ نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر دیگر شد.

این دفتر در بیانیه‌ای افزود: تمام کارگران کشته شده در این حادثه سوار اتوبوس کوچکتر بودند، در حالی که مجروحان حادثه در یک اتوبوس بزرگتر حضور داشتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

دادستانی ایالت سونورا در شمال مکزیک اعلام کرد که میانگین سنی کارگرانی که در این حادثه کشته شدند بین ۲۰ تا ۴۰ بوده و تمامی آنان مکزیکی بوده‌اند.

مکزیک با ثبت بیش از ۲۰۰ هزار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، پس از آمریکا و برزیل در سومین مقام تلفات پاندمی در جهان قرار دارد، در حالیکه این کشور با ۱۲۶ میلیون نفر جمعیت دهمین کشور جهان است.

آمار ابتلا به کرونا نیز در این کشور بالاست و تاکنون بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از آنجا که تست اندکی از شهروندان گرفته شده است، کارشناسان رقم واقعی را بالاتر می‌دانند.

مکزیک اولین کشوری بود که در آغاز سال میلادی ۲۰۲۱ واکسیناسیون جمعیت را شروع کرد، اما این فرایند به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار