پنتاگون: وقتی برای به تاخیر انداختن برجام نیست

مقامات پنتاگون اعلام کردند واشنگتن باید هر چه سریعتر به توافق با ایران دست یابد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز، مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ادعا کردند واشنگتن باید هر چه سریعتر به توافق با ایران دست یابد چرا که شرایط تحمل تاخیر (در رسیدن به توافق) را ندارد. جایگزینِ نرسیدن به توافق، نزدیک شدن ایران به ساخت بمب هسته‌ای یا جنگ خواهد بود.

جمعه گذشته نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک به صورت مجازی در سطح معاونان و مدیران کل وزیران خارجه ایران و ۱+۴ برگزار شد. طرف‌های باقی‌مانده برجام و همچنین برخی از منابع دیپلماتیک و رسانه‌ای از احتمال بازگشت واشنگتن به میز مذاکره برجام خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نشناس
۱۱:۱۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
ما را از جنگ هراسی نیست امروز شما را در این اوردگاه له میکنیم پس ما را که 8سال زیر شدیدترین فشارها با کل نظام سلطه جنگیدیم نترسانید ضمن اینکه جرات جنگیدن با ما را هم ندارید ما در این مورد با هیچ کشوری شوخی نداریم بترسید از زمانیکه شیر بچه های حیر کرار دست و پای شما را از کل این منطقه قطع کنند.زمان برای برگشت شما بسیار کوتاه خواهد بود پس هر چه سریعتر تحریمها را کلا و با راستی ازمائی ما بردارید که در صورت بیعملی شما برجام را باید به زباله دان تاریخ بفرستیم.
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۲۱:۳۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
تا بایدن از برجام حرف میزنه، دل رئیس جمهور ما تاپ تاپ میکنه و لبخند میزنه آخه باز هم امیدواره؟
Iran (Islamic Republic of)
!!
۱۹:۰۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
بازم میخوان ؛ این دیپلمات های لبخندی التماسی ما رو ، بپیچونن !!
آخرین اخبار