موزه‌ها و تاریخی با نظارت تاسیسات گردشگری باز است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: در ایام نوروز موزه‌ها و ابنیه تاریخی با نظارت براماکن تفریحی و تاسیسات گردشگری باز است.

علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه موزه‌ها و ابنیه‌های تاریخی با نظارت جدی تاسیسات گردشگری فعالیت می‌کنند اظهار داشت: پذیرش مسافر در همدان بر اساس مصوبات ستاد کرونا است که با توجه به اینکه همدان در وضعیت زرد کرونا است، می‌تواند پذیرای مسافران باشد.

اوبا بیان اینکه در شهر‌هایی به جز زرد و آبی سفر ممنوع است بیان کرد: در صورت به شهر‌های زرد و آبی اقامت فقط در اماکن تحت نظارت میراث فرهنگی ممکن است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان ادامه داد: جاذبه‌ها و تاسیسات گردشگری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باز خواهند بود و اجازه تجمع در محل داده نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اقامت خانه‌مسافر‌ها و نصب چادر غیرمجاز است ابراز داشت: فروش بلیت الکترونیکی و مجازی است همچنین برای ورود به هر اماکن تاریخی و تفریحی بسته‌های بهداشتی بین مسافران توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه امیدوارم هموطنان برای حفظ سلامت خود و دیگران حدالامکان از رفتن به سفر پرهیز کنند، افزود:، اما برای ورود مسافربه این استان
آماده پذیرایی از مسافران با رعایت نکات بهداشتی هستیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار