اعزام ۳ هزار نفر از همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام ۳ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.

کامران کریمی گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان در جریان برگزاری کنگره شهدا به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.

او با بیان اینکه زیرساخت زائرسرا‌های همدان در مناطق عملیاتی تکمیل شده است از اعزام ۳ هزار نفر در قالب ۵۰ اتوبوس به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: این برنامه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت با بازدید از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و افزود: سهمیه اردوی راهیان نور امسال اعزام ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب است.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است گفت: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده که در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار