موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور سیزدهم باید از ظرفیت مردم در حل مشکلات کشور استفاده کند

دبیرکل شبکه ناظران جوانان انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت‌های مردمی را قوی‌ترین راهکار برای حل مشکلات کشور دانست.

سید مصطفی موسوی دبیرکل شبکه ناظران جوانان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: امروز بزرگ‌ترین مشکل کشور، ناکارآمدی و خستگی و عدم انگیزه به همراه ضعف مدیریت اجرایی و عدم وجود کارآمدی است.

موسوی افزود: اگر امروز مردم از نظر معیشتی تحت فشار هستند، دلیلش این است که فرماندهی اقتصادی کشور در دست یک مجموعه جهادی با تجربه و کارآمد نیست.

دبیرکل شبکه ناظران جوانان انقلاب اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور آینده قطعا با باور به سنت‌های الهی، عقل متصل به وحی و همچنین حرکت در مسیر اهل بیت و شهدا و با مدیریت جهادی و تکیه بر توان و ظرفیت مردم علی الخصوص جوان متخصص و دغدغه‌مند انقلابی، می‌تواند مشکلات را یکی پس از دیگری بر طرف کند.

او جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را دوران موفق حضور مردم در مدیریت کشور بیان کرد و گفت: اگر به تاریخ نگاه بیاندازیم می‌بینیم که مدیریت هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم در دست سپاه و ارتش نبود؛ به معنای عام بلکه مردم مدیریت کردند و به پیش بردند.

موسوی ادامه داد: در طول این ۴۰ سال هر جا مردمی سازی را سرلوحه کار قرار دادیم، هرجا مردم را از خودمان دانستیم کشور رو به جلو حرکت کرد.

دبیرکل شبکه ناظران جوانان انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ امروز با گذشته تفاوت زیادی دارد گفت: جنگ امروز، جنگ کارآمدی و ناکارآمدی است و در این جنگ هم مردم هستند که می‌توانند در کنار مسوولان جهادی و مردمی نقش آفرینی کنند.

او در پایان با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده و تلاش او برای رفع مشکلات کشور گفت: رئیس جمهور بعدی اگر می خواهد مشکلات را بر طرف سازد، باید از توان و ظرفیت مردم استفاده کند و در کنار مردم و در میان مردم و با مردم باشد و در یک کلام مردمی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
جهادی مردمی جوان و انقلابی فقط دکتر سعید محمد
همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
همه جا داد میزنین مردم و جوانان بیاید رای بدید که سرنوشت مملکت تو دستان شماست.این چه حرفیه ؟؟؟ سرنوشت مملکت تو دستان شماست که تایید صلاحیت و رد صلاحیت میکنید همه چیز دست خودتان است مردم چه کاره هستند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
حالا اگر 14 شد نميتوان از ظرفيت هاي مردم استفاده كرد و يا 12 يك روز زودتر هم نميشود دقيقا 13 بايد استفاده كرد.
آخرین اخبار