رئیس جمعیت هلال احمر خبرداد؛

استفاده از اردوگاه‌های هلال احمر برای توانمندسازی جوانان

همتی گفت: اردوگاه‌های هلال احیا شدند و بعد از کرونا در اولین فرصت برای ایجاد برنامه‌های مناسب برای جوانان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در آئین آغاز به کار خانه مدیریت بحران هلال در سراسر کشور با عنوان «طرح ملی یاس» اظهار کرد: از آبان ماه که استارت این کار زده شد جای خوشحالی است که گزارش‌های مبسوطی ارائه شد.

او با بیان اینکه هدف این طرح ایجاد خودباوری یکی از آسیب پذیر گروه‌های اجتماعی است، گفت: ما تا رسیدن به هدف غایی شاید فاصله داشته باشم، اما چون مسیر درست است حتما به توفیقات خواهیم رسید.

همتی با بیان اینکه در کشوری که همواره در معرض بحران هاست و هر سال با اتفاقات طبیعی باید منتظر بحران باشیم، افزود: بومیان منطقه می‌توانند در مواقع بحرانی کمک کننده باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در یک کشور ٨٠ میلیونی نیاز است در همه حوزه‌ها ورود کنیم، گفت:تفاهم نامه‌ای با نیروی مسلح به امضا رسیده است و ۴٠ پادگان در ١٧ استان در اختیار هلال احمر قرار گرفته است و با انعقاد تفاهم نامه با وزیر آموزش و پرورش قرار است از ظرفیت آموزش استفاده کنیم.

همتی تصریح کرد: یکی از هدف‌های ما ایجاد جامعه تاب آور است و خودباوری بیش از هر موضوعی مهم است.


بیشتر بخوانید

مراکز یاس تا ٢٢ خرداد ماه به ٢ هزار عدد می‌رسد


رئیس جمعیت هلال احمر درخواست کرد که جوانان عضو کمیته امداد به عضویت جمعیت جوانان هلال احمر درآیند و قول داد جمعیت هلال احمر می‌تواند برنامه‌های خوبی برای آن برگزار کند.

او با بیان اینکه اردوگاه‌های هلال احیا شدند و اردوگاه‌ها را فعال خواهیم کرد و بعد از کرونا در اولین فرصت از اردوگاه‌ها برای ایجاد برنامه‌های مناسب برای جوانان استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: یکی از اردوگاه‌های هلال در شهر تهران به نام دکتر وحید دستجردی نام گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار