قوسیان مقدم خبرداد؛

آماده باش پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در پی بارش برف و برودت هوا

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی امداد گران و نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات کشور آماده باش هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: امروز، در پی بارش شدید برف و کولاک در محور‌های مختلف مواصلاتی کشور نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی در محور چالوس، اشتهارد، گردنه طالقان مشغول امداد رسانی و اسکان اضطراری هستند.

قوسیان مقدم بیان کرد: در اتوبان زنجان به قزوین به علت بارش برف و برودت هوا و همچنین تصادف زنجیره‌ای امداد رسانی در حال انجام و اسکان اضطراری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ۹ شهرستان استان گیلان شاهد برف و کولاک هستیم و امدادگران در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در محور خلخال تردد به سختی انجام می‌شود و امدادگران مشغول امداد رسانی هستند.

قوسیان مقدم اضافه کرد: در تمامی پایگاه‌های امداد و نجات، امدادگران و نجاتگران در حالت آماده باش قرار دارند و آماده هستند به محض وقوع حادثه خدمات امدادی را به هموطنان انجام دهند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر در پایان تأکید کرد: به تمامی هموطنان توصیه می‌کنیم با توجه به بارش‌های اخیر از مناطق کوهستانی عبور نکنند و در صورت ضرورت با تمامی تجهیزات زمستانی این مسافرت‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار