نتانیاهو: تمام تلاشم را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی به کار خواهم گرفت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی با تاکید بر روابط صمیمانه با بایدن، گفت: تمام تلاشم را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی به کار خواهم گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی گفت و گویی که با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی داشت، بار دیگر ضمن اتهام زنی علیه ایران، از بازگشت احتمالی دولت آمریکا به توافق هسته‌ای ابراز نگرانی کرد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته تماس تلفنی را با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشته است، گفت: به وی اعلام کرده ام که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هر کاری را که لازم باشد، انجام خواهم داد.

نتانیاهو با تاکید بر این که ارتباط میان من و بایدن بسیار خوب است، گفت: با توجه به این موضوع در خدمت منافع دیگران قرار نخواهم گرفت.

وی در ادامه به انتخابات آتی در فلسطین اشغالی نیز اشاره کرد و مدعی شد که پس از برگزاری آن انتخابات دیگری برای پنجمین بار صورت نخواهد گرفت، زیرا براساس نظرسنجی‌ها حمایت از حزب لیکود مستحکم است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیروزی خود در انتخابات و تشکیل کابینه، گفت: در این صورت قصد دارم به یوسی کوهن، رئیس کنونی سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) پست دولتی بدهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نتانیاهو ، بایدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Spain
reza
۱۴:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
هی هی بنیامین نتانیاهو : 1) شما بسیار غلط میکنید که ایران و ایرانی را تهدید میکنید....خرما خورده منع خوردن خرما نمیکند.......شما سران رژیم کودک کش منحوس صهیونیستی همین الآن با کارشناسان و متخصصان فرانسوی درحال توسعه و تجهیز و تحکیم مرکزهسته ای دیمونا در صحرای النقب فلسطین اشغالی هستید بعد از فعالیت های هسته ای ایران دم میزنید؟.....
2) رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل که خود دارای 99بمب هسته ای میکروبی-شیمیائی است میتواند؟؟ ایران را متهم کند؟؟ یا نوکران کارتل های صهیونیسم جهانی که یا الاغ ها هستند یا فیل ها؟آمریکا خود دارای چندین زرادخانه است؟؟ دارای چندین بمب با کلاهک هسته ای میباشد؟؟ آمریکا خودش متهم به بمباران بمب هسته ای اتمی بر سر مردم ژاپن در شهرهای ناکازاکی و هیروشیماست و شماها(اروپا+اسرائیل) بمب های ممنوعه شیمیائی و میکروبی را سالیان سال است که در جنگ های مستقیم و یا غیر مستقیم در حال بمباران در کشورهائی مانند:سوریه - فلسطین - لبنان - عراق - لیبی - افغانستان - لیبی - و8سال جنگ نابرابر ایران در زمان صدام حسین و امتحان کردن این تسلیحات کشتارجمعی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا هستید....
3) حالا شماها دارودسته ی احمق و درجه یک متشکل از الاغ ها و فیل ها و اروپا+آمریکا نگران ایران هستید؟!...........چه کسی نگران شماها باشد؟؟
اگر مقامات سیاسی روسیه با عقدپیمان وگرفتن تعهدرسمی از آمریکا تعهدوپیمان امضاء نمی گرفتند آمریکا تمام کره زمین را 100% تا به حال با آزمایشات اتمی خود تبدیل به خرابه کرده بود همانطور که ناکازاکی و هیروشیما هنوز که هنوز است متولدین ناقص الخلقه دارد و اثرات بمباران اتمی آمریکا در آب و خاک ژاپن محفوظ مانده و کم اثر نشده...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
قلبت کثیفه . صورتش شبیه یابو هست. نکبت...
-
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
پهلوان پنبه ! بهتر است تمام تلاشت را بکنی تا رزیم منحوس صهیونیستی ظرفهای سالهای آینده از روی نقشه محو نشود
آخرین اخبار