سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری امارات در اراضی اشغالی

امارات در چارچوب گسترش روابط خود با صهیونیست‌ها، چندین میلیارد دلار در اراضی اشغالی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، امارات یک صندوق سرمایه گذاری با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد دلار را در اراضی اشغالی ایجاد کرد.

بنا به اعلام رسانه‌های اماراتی، هدف از ایجاد این صندوق سرمایه گذاری در بخش‌های خاصی در سراسر اراضی اشغالی از جمله فضا، بهداشت، آب، تولید، انرژی و فناوری کشاورزی است.

رسانه صهیونیستی جروزالم پست افتتاح این صندوق را نتیجه تماس تلفنی میان بنیامین نتانیاهو و شیخ محمد بن زاید دانست. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام امارات در تاسیس این صندوق را به اعتقاد ولیعهد ابوظبی به سیاست‌های اقتصادی خود نسبت داد.

ایجاد صندوق سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری امارات در اراضی اشغالی، تازه‌ترین تحول در پرتو سازش ابوظبی با تل‌آویو ارزیابی می‌شود. به تازگی نیز گروه فناوری پیشرفته دفاعی امارات (EDGE) یادداشت تفاهمی با شرکت صنایع هوایی متخصص در زمینه هوافضای رژیم صهیونیستی با هدف توسعه سامانه پیشرفته برای مقابله با پهپاد‌ها امضا کرد.

در ۲۴ ژانویه رژیم صهیونیستی سفارت خود در ابوظبی را افتتاح کرد و به اولین کشور عربی در خلیج فارس تبدیل شد که برای صهیونیست‌ها سفارت افتتاح می‌کند. در اواسط ماه سپتامبر گذشته رژیم صهیونیستی و امارات توافقنامه ادعایی صلح را تحت نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در واشنگتن امضا کردند. اقدامی که نقض آشکار حقوق ملت فلسطین تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار