محکومیت تحریم‌های ضدروسی اروپا و آمریکا ازسوی سوریه

یک مقام رسمی در وزارت خارجه سوریه با محکوم کردن تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا ضد روسیه، اقدامات آن‌ها را نقض آشکار امور داخلی روسیه دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک مقام رسمی در وزارت امور خارجه سوریه تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه روسیه را به‌شدت محکوم کرد.

این مقام سوری با تاکید بر همبستگی با روسیه در برابر استکبار و رویکرد سلطه‌جویانه آمریکا اقدامات غیرقانونی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه روسیه را نقض آشکار امور داخلی روسیه خواند.

این مقام سوری گفت: سوریه بار دیگر تأکید می‌کند که فشار‌های غرب از طریق تحریم‌ها و تلاش‌های مستمر آن برای تحمیل سیاست‌هایش بر سایر کشور‌ها محکوم به شکست است و فقط منجر به تشدید تنش و جو بی‌ثباتی در عرصه بین المللی می‌شود.

این مقام وزارت خارجه سوریه با بیان اینکه «مردم سوریه که از اقدامات یک‌جانبه غیرقانونی و تروریسم اقتصادی رنج می‌برند، مجددا بر همبستگی کامل خود با روسیه به‌عنوان دوست در برابر استکبار آمریکا تاکید می‌کنند»، تاکید کرد: « مردم سوریه خواستار لغو فوری این اقدامات غیرقانونی و احیای قوانین بین المللی به منظور حفظ صلح و ثبات است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار