مسکنی خبرداد؛

حضور قرارگاه جهادی امام رضا در ۴٧ نقطه محروم کشور

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) درباره اقدامات نهاد در راستای محرومیت زدایی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسکنی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در هفتمین نشست ملی استان‌ها و شهرستان‌های هدف اظهار کرد: از سال ٩٧ شروع کردیم قرارگاه‌های محرومیت زدایی سه نقطه از ایران را فعال کردیم.

او با بیان اینکه این مناطق کلات خراسان رضوی، آق قلا، سرپل ذهاب، سیستان و بلوچستان، چورام استان یاسوج بود، گفت: در چورام گروه‌های جهادی خواستند بدون ارتباط با دولت مشکلات منطقه را حل کنند، اما شکست خوردیم.

مسکنی ادامه داد: در کلات به سراغ دولت رفتیم و ۶٣ درصد در این زمینه موفق بودیم.

او با بیان اینکه در آق قلا به سراغ حاکمیت رفتیم و ٨٠ درصد پیشرفت داشته ایم، گفت: برای شهرستان‌ها مدلی با ترکیب دولت، مردم و حاکمیت طراحی کردیم.

مسکنی با بیان اینکه در اردیبهشت ٩٨، ١٠ استان نصیب ما شد که در آن تقسیم کار کنیم و کار جهادی انجام دهیم، ادامه داد: تیم‌های مختلفی اقداماتی انجام دادند و در ۴٧ شهرستان حضور یافتیم.

او تصریح کرد: در ۵ عرصه مشکلات شهرستان را پیدا کردیم و کارگروه آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، درمان، آموزش و عمران فعال شد و مسئله‌ها در حوزه کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم شدند.

مسکنی با بیان اینکه در حوزه رسانه و فعالیت رسانه ای، اشتغال، مدل پیشرفت، آسیب‌های اجتماعی و تامین منابع کلاس‌هایی برای جهادگران برگزار شد، گفت: یگان ما در خدمت است و بخشی از مسائل کشور با کمک ما حل می‌شود، ما در کنار همه ارگان‌ها هستیم.

او بیان کرد: شهادت بچه‌های جهادی مطالبه ماست و درحال حاضر در کمیسیون مجلس گیر کرده است و درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید

لزوم یکپارچه سازی مسئولین در راستای فعالیت های جهادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این قرارگاه ها باید روی مجلس فشار حداکثری بیاورند تا قانون های شفاف و مناسب تصویب و اجرا شود مشکل ریشه ای حل شود این گروه ها می توانند چند درصد مشکلات را حل کنند
آخرین اخبار