احمدی خبر داد؛

همکاری بیش از ۷ هزار گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام/ امدادسانی در مناطق سیل زده ادامه دارد

مسئول اسبق قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۸۰ گروه جهادی به طور مستقیم با ستاد اجرایی همکاری می‌کنند.

اسماعیل احمدی مسئول اسبق قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نیرو‌های ستاد اجرایی فرمان درحال حاضر برای مقابله با کرونا علاوه بر فعالیت در بیمارستان ها، پایگاه‌های درمانی‌ای در مساجد بنا کردند.

احمدی گفت: سیل اخیر که استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان را در برگرفت گروه‌های جهادی که عمدتا در دل مردم هستند اولین گروه امداد رسان به شمار می‌رفتند.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در راستای برپایی قرارگاه‌های جهادی اش، پشتیبانی ویژه‌ای از گروه‌های امدادی خواهد داشت، گفت: این گروه‌های جهادی ستاد در حال حاضر در حال امدادرسانی، ایجاد فضای اسکان و تخلیه گل و لای از منازل مردم و فعالیت در ایستگاه‌ها سلامت هستند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۸۰ گروه جهادی به طور مستقیم با ستاد اجرایی همکاری می‌کنند همچنین خیریه ها، سمن ها، مساجد، کانون ها، انجمن ها، هیئت‌ها در این راستا با بنیاد احسان همکاری می‌کنند که در مجموع ۱۵ هزار مجموعه مردمی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار