رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد

متهمی که در خیابان گاندی زنی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهر گرگان دستگیر شد.

ظهر یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه امسال، صدای مشاجره شدید زن و مردی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی ۳۷ ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مردی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره‌های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

تحقیقات ابتدایی از شاهدان عینی حادثه حکایت از آن داشت؛ این ۲ نفر که با هم آشنا بودند، چند دقیقه‌ای به‌دلایلی نامشخص با یکدیگر مشاجره شدیدی داشتند و آن مرد به‌صورت ناگهانی با چاقویی که همراه داشته با ضربات بی‌رحمانه مرتکب قتل شده است و درحالی که گوشی مقتوله در دستانش بوده قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند متهم شبانه تهران را به‌مقصد یکی از شهر‌های شمالی کشور ترک کرده است و احتمالاً قصد دارد برای همیشه از ایران خارج شود.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با روش‌های علمی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های گرگان ردیابی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را با یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: از چندی قبل آن زن قصد داشت رابطه عاشقانه ما را به پایان برساند که به‌خاطر همین موضوع خیلی عصبانی شدم و با او در حوالی خیابان گاندی قرار ملاقات گذاشتم.

مرد جنایتکار ادامه داد: هنگامی که زن را در خیابان دیدم سر همین مسئله با یکدیگر مشاجره کردیم که ناگهان من کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که در جیب داشتم او را با ضربات متعدد به قتل رساندم و به‌سمت خانه یکی از آشناهایم به گرگان رفتم، اما چند روز بعد توسط پلیس دستگیر شدم.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه روابط خارج عرف اسمش عشق،عشق خیلی مقدس،اینا هوس وگناه،شهوت....
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۱:۳۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
فریب کار تر از زن موجودی نمی توان یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به زن ها اعتماد نکنید فریبکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
از مردم کمک بگیرید تا حوادث به 0 برسه.
در هر کاری، چه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و...
از مردم کمک بگیرید.
در ضمن مثل زمان شاه،، گشت پیاده پلیس در همه خیابان‌ها در کلیه شهرهای ایران بذارید.
با اختیارات قانونی، نه مترسک...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
قابل توجه همه کسانی که رابطه زن و مرد را بدون ضابطه می پسندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
من از نیروی انتظامی درخواست دارم فکری به حال حمل سلاح سرد بکنند چرا باید هر کس و ناکسی چاقو تو جیبش بگذاره اینها بابت چی چاقو حمل میکنند حمل سلاح سرد را جرم اعلام کنید برخورد شدیدی کنید تا حداقل جنایت اتفاق نیافته مامواران هم حق دارند به هر کسی شک کنند بازرسی بدنی بکنند قبلا همینطور بود باید فکر اساسی در برخورد با حمل سلاح سرد اندیشیده بشه الان تو این ماجرا ان زن بیگناه و بی دفاع اماج ۲۰ ضربه چاقو شده این یعنی خوی وحشیگری بر فرض خواستار پایان رابطه باشه غلط کردی به خودت اجازه میدی وحشیانه برخورد کنی باید همون جا در ملا عام اعدامش کنند و قوانین بسیار سخت برا حمل سلاح سرد در نظر بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
چه زوایای ناپیدایی در محل جرم گردنش را با تبر بزنید
تا عبرتی باشد برای دیگران
اینها وقتی گیر میافتند چنان مظلوم نمایی میکنند که یه چیزم دستی باید بهشون بدید اینگونه جرایم به نظر اینجانب باید کمتر ازیکماه حکمش صادر وگردنش با تبر قطع شود والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
این وحشی از قبل خواسته بوده قتل بکنه چرا چاقو تو جیب این کثافتها پیدا میشه ای کاش مثل قدیم ماموران جیبهای انهایی که مشکوک میشدند را میگشتند جوانان نا اهل معمولا چاقو میزارند تو جیبشون قانون حمل سلاح گرم و سرد ای کاش به شدیدترین شکل اجرا میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
این خیابان گاندی شده کابوس ملت اون از اون جنایت عاشقانه انتهای دهه ۷۰ و اوایل ۸۰ اینم از این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اره اون دختر و پسر نوجوان که کل خانواده خودشو به خاطر پسره کشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رابطه عاشقانه؟
كاشكي اسم هر رابطه كثيف و هوس الودي رو عاشقانه نميذاشتن ادم حالش بهم مي خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نظرم مثبت بود اشتباهی متفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه هر کی عاشق یکی شد اسیر گرفته و اون حتما باید باهاش ازدواج کنه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
این لجن باید 100 بار اعدام بشه تا دیگه کسی جرات نکنه 20 ضربه چاقو به دختر مردم بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۶:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کجاش دختر بوده زن بوده ۳۷ ساله کارش از عشق و عاشقی گذشته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
زن و دختر فرخ نداره دختر مردم بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
حالا تمام ابعاد و زوایای مختلف پرونده یک طرف ولی من یک قسمت این قبیل قتل ها رو هرگز متوجه نمیشم اون هم تعداد ضربات چاقو یعنی اولا چطور طرف وسط خیابون توی روز روشن فرصت کرده 20 ضربه چاقو بزنه و اصلا این تعداد ضربه چه توجیهی و چه لزومی میتونه داشته باشه برای ارتکاب یک قتل؟!!! گونی سیب زمینی نیس که آدمیزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشانه نفرت است.
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ قلی خان
۱۶:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برای اینکه بیشتر زجر بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشانه اینه که طرف قبلا هم از این کارها کرده، و گرنه یه آدم معمولی در این سن چاقو نداره، دوما با ضربه اول و دیدن خون باید دچار رعشه میشه، نه اینکه 20 تا بزنه.
آخرین اخبار