سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی:

ایران اسلامی با ولایت مداری قلدران عالم را به زانو درآورد

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: از سیره زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) باید درس ولایت مداری را بیاموزیم که ایران اسلامی با همین ولایت مداری و ولایت پذیری توانسته است مزدوران و قلدران عالم را به زانو درآورد.

سرتیپ دوم پاسدار "محمد بهرامی" در جلسه توجیهی و تخصصی برنامه‌های معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در ابتدا ضمن قدردانی از حمایت‌های ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" و قدردانی و خدا قوت به یکایک همکاران و تبریک دهه کرامت تصریح کرد: به حمد الهی و با تلاش و مجاهدت‌های همه همکاران گرامی در سراسر کشور معاونت تبلیغات و روابط عمومی هر سال بالنده تر، پویاتر و سرزنده‌تر می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه تبلیغات و روابط عمومی صورت گرفته است، حرکت روبه رشد، دستاورد‌ها و توفیقات خوبی داشته ایم که همگی این اقدامات منجر به جلب رضایت فرمانده کل انتظامی کشور و ریاست محترم سازمان گردیده است و ان شاء الله مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در اقدامات رسانه‌ای و تبلیغی ما بن بستی نداریم و به عنوان بازوان توانمند این انقلاب و کشور اسلامی باید همواره رو به جلو حرکت کنیم، باید با کار به هنگام و به موقع همراه با ابتکار و خلاقیت اثرگذاری بیشتری در مخاطبان داشته باشیم. 

بهرامی به خود و همه کارکنان معاونت‌های تبلیغات و روابط عمومی رده‌های سراسر کشور توصیه کرد: از فرصتی که نظام اسلامی به برکت خون شهدا و صبوری خانواده‌های آنان امروز در اختیار ما قرار داده است به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم که این فرصت‌ها مانند برق و باد در حال گذر است.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به دهه کرامت و با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرموده اند " هرچه ایران اسلامی دارد به برکت فرزندان مبارک حضرت امام موسی ابن جعفر (ع) است" افزود: دهه کرامت فرصت مغتنمی است تا ما از سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) بیشتر بیاموزیم، بزرگترین درسی که از زندگی امام رضا (ع) می‌توانیم بیاموزیم همان لقب رئوف است که همه ائمه ما رئوف هستند، اما بنا به فرموده آیت الله طباطبائی (ره)، رأفت امام رضا به وضوح احساس می‌گردد و ما امروز در انتظامی کشور برای برخورد حکیمانه با مردم که در حکم انتصاب ریاست محترم سازمان هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آن تاکید فرموده اند بسیار به این رئوف بودن نیازمندیم.

وی ادامه داد از سیره حضرت فاطمه معصومه (س) باید بیاموزیم درس ولایت پذیری را که ایران اسلامی با همین ولایت مداری و ولایت پذیری توانسته است مزدوران و قلدران عالم را به زانو درآورد.

این مقام مسئول در ادامه با قرائت آیه (شعائر الله تطمئن القلوب) بزرگترین ماموریت معاونت تبلیغات و روابط عمومی را که به تمامی ماموریت‌ها آن ارجعیت دارد را "زنده نگه داشتن و بزرگداشت شعائر اسلامی" دانست و افزود: همه ما باید تلاش کنیم شعائر اسلامی را حفظ کرده و در راه بزرگداشت و ترویج آنان قدم برداریم.

وی قرآن، نهج البلاغه، حضرات معصومین (ع)، اربعین، شهدا، بسیج، عفاف و حجاب را از شعائر اسلامی دانست و افزود: در ابتدا باید شعائر اسلامی را به درستی بشناسیم و از راهکار‌های مناسب و مبتکرانه با محتوای اثر بخش آن را گرامی داشته و در راه بزرگداشت آن مجاهدانه اقدام کنیم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: عفاف و حجاب حکم الهی است و همگی وظیفه داریم همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند "انقلاب کردیم تا شعائر الهی زنده نگه داشته شود" برای اجرای این حکم الهی در سطح جامعه هر هنر و توانی که داریم را انجام دهیم.

بهرامی با تاکید به اهمیت نماز گفت: اولین وظیفه یک حاکمیت که به نام دین بنا شده است اقامه نماز است، و مسئول مستقیم نماز و نمازخانه‌ها و مساجد در انتظامی کشور معاونت تبلیغات و روابط عمومی است که می‌طلبد همکاران در سراسر کشور اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی با تاکید بر ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد رده‌ها گفت: باید مهات‌های علمی و تخصصی خود را ارتقاء دهیم، کار تبلیغات و روابط عمومی، رسانه و فضای مجازی یک حرفه و هنر تخصصی است و هر کس که می‌خواهد در این حوزه کار کند در ابتدا باید دانش آن را بیاموزد

سردار بهرامی با اشاره به اولویت اول انتظامی کشور در سال ۱۴۰۳ یعنی ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن و نهج البلاغه گفت: فعالیت‌های خوبی در حوزه قرآن داشته ایم که با حمایت‌های فرمانده کل انتظامی و ریاست محترم سازمان برای اولین بار موفق به کسب رتبه اولی گردیده ایم و امسال هم باید در این دو حوزه فعالیت‌های چشم گیر و چشم نوازی داشته باشیم.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار