افضلی خبرداد؛

لزوم یکپارچه سازی مسئولین در راستای فعالیت های جهادی

مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین گفت: یکپارچه سازی مسئولین در راستای گروه‌های جهادی در سراسر کشور تحت حمایت سپاه است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر اتابک افضلی مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین طی دیداری با سرلشگر پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارش فعالیت‌های جهادی و محرومیت زدایی یکسال اخیر خود را ارائه کرد.

مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین در ادامه این دیدار از چالش‌های موجود در مسیر خود، از جمله عدم همکاری بعضی مسئولین نسبت به  محرومیت زدایی خبر داد.

وی گفت: نیازمند یکپارچه سازی مسئولین در راستای گروه‌های جهادی در سراسر کشور تحت حمایت سپاه هستیم.

افضلی همچنین به حمایت‌های سپاه  محمدرسول الله تهران بزرگ، سردار حسن حسن زاده و همچنین سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اشاره کرد که باعث تسریع در امر محرومیت زدایی در کشور شد.

محسن رضایی نیز با تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده گفت: خط مقدم جنگ در مناطق محروم است، آن روز تمام سرداران نام آور امروز، از روی دغدغه و احساس مسئولیت، با همکاری تیمی و گروهی هم رزمان خود، بدون هیچ حمایتی از ناموس و وطن خود دفاع میکردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با گروه‌های جهادی فرمودند «میدان جهاد، میدان خیلی وسیعی است یعنی شاید ده برابرِ این مقداری که شما حالا پیش رفته‌اید، میتوانید پیش بروید؛ جهاد این جوری است. جهاد یعنی یک حرکت جوشیده‌ی از اعتقاد و باور قلبی و ایمان و به کارگیری توانایی‌ها؛ اگر چنانچه آن ایمان وجود دارد، آن باور قلبی وجود دارد، پس این کار حدّ نهایی ندارد؛ چون توانایی‌ها حدّ نهایی ندارند؛ توانایی‌های انسان واقعاً هیچ حدّی ندارد، اندازه ندارد. دل شما، روح شما، ذهن شما، مغز شما توانایی فوق‌العاده‌ای دارد؛ یعنی مثل این کار‌هایی که کرده‌اید»

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی توان خود را در جهت عمل به بیانات مقام معظم رهبری در امر محرومیت زدایی به کار گرفته و از این قرارگاه جهادی خواستار استمرار در این حوزه شد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار