ریچارد نفیو معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران شد

طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما به عنوان معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران انتخاب شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اندیشکده بروکینگز از انتصاب ریچارد نفیو Richard Nephew به عنوان معاون رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داد.

ریچارد نفیو، طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان معاون رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران انتخاب شده است.

او که از اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات برجام نیز بوده، محقق ارشد در دانشگاه کلمبیا و تحلیلگر ارشد اندیشکده بروکینگز است.

«ریچارد نفیو» که به ‌مدت ۱۰ سال مسئول امور ایران در کاخ سفید و قائم مقام هماهنگی سیاست تحریم در وزارت خارجه‌ آمریکا بوده و طراح اصلی تحریم‌های اخیر ایران هم هست در کتاب خود با عنوان «هنر تحریم‌ها» می‌گوید آنچه می‌تواند باعث شکست تحریم‌ها شود، میزان استقامت کشور‌های هدف در برابر تحریم خواهد بود.

ریچارد نفیو معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
چه نخبه ای بوده. با ۳۹ سال سن اینکارا رو کرده
ضمنا کره شمالی هم طبق حرف ایشون توی کتابش عمل کرده و در برابر تحریم های آمریکا استقامت کرده. وضعیتش رو ببینید. تمام مردمش از گرسنگی و سوءتغذیه رنج می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دوات امریکا عوض شد حالا نمایندگان هم در امور ایران معرفی میشن بعد تحریمهای جدیدی که ذولت قبلی از ایجاد ان بیخبر بود برقرار میشه بعد میگن ما میخواهیم به برجام برگردیم و مذاکره کنیم مذا کره با تحریم در یکجا نمیگنجد حال پیدا کنید پذتقال فروش را.
Canada
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خودتون را زخمت ندهید
دیگه تحریمی نمانده که مامور برایش انتخاب کرده اید
مگه تحریم مان کنید که شام .ناهار بخوریم یا نه
ازدواج کنیم یا نه
مسکن بخریم یا نه
واقعا خودتون را بدجوری مسخره کردید
آخرین اخبار