اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان دنا

معاون اجرایی سپاه فتح استان گفت:با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درمناطق زلزله زده شهرستان دنا طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ برومند زاده معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وقوع زلزله در شهرستان دنا گروه‌های پزشکی به همراه آمبولانس به مناطق زلزله‌زده این شهرستان اعزام شدند.

سرهنگ برومند زاده با بیان اینکه با استقرار اورژانس سیار طرح شهید سلیمانی به زلزله زدگان خدمات بهداشتی، درمانی، روان شناسی و دارویی ارائه می‌شود، افزود: روزانه حدود ۶۰۰ نفر به این اورژانس مراجعه و مورد مداوا و معاینه قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه ۱۶ هزار تست سریع از تهران برای شناسایی و درمان افراد احتمالی مبتلا به کرونا در مناطق زلزله زده خریداری و در اختیار گروه‌های پایش سلامت قرار داده شد، گفت: اولویت این تست‌ها عوامل اجرایی، گروه‌های جهادی، و گروه‌های امدادی اعزامی از دیگر استان‌ها هستند.

معاون اجرایی سپاه فتح استان با اشاره به اینکه یک گروه پایش سلامت در ورودی شهر سی سخت برای پایش سلامت مردم نیز مستقر است، افزود: هشتصد نفر از بیماران سخت العلاج در شهرستان دنا شناسایی شده اند که ازاین افراد بازدید و بسته‌های حمایتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.