از سر گیری فعالیت مدارس سی سخت پس از زلزله

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت کلاس‌های درس دانش آموزان شهرستان دنا پس از وقفه‌ای ایجاد شده بر اثر زلزله آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با برخی معلمان آسیب دیده در شهر سی‌سخت گفت: ۱۶۰ مدرسه شهرستان دنا به ویژه در شهر سی‌ سخت پس از وقوع زلزله با وقفه‌ای در فعالیت مواجه شده بودند که با همکاری خانواده‌ها و همت معلمان کلاس‌های درس مجدد بارگشایی شد.
 
زارع پور افزود:کلاس‌های درس به صورت مجازی است و در مناطقی که دانش ‌آموزان در چادر زندگی می‌کنند وامکان فعالیت مجازی کمتر وجود دارد درسنامه توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه به علت استرس ناشی از زلزله و جو روانی موجود برای دانش آموزان مرکز مشاوره به صورت شبانه‌ روزی به دانش آموزان آسیب دیده خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهد گفت: در مناطق روستایی که کمتر آثار زلزله وجود دارد و دانش آموزان در مدارس کم جمعیت هستند کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
ابراهیم ریاضی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا هم گفت: روزانه گروه‌های آموزشی و راهبران وضعیت آموزشی و پرورشی را در مدارس بررسی می‌کنند.
 
ریاضی همچنین گفت: بر اثر زلزله علاوه بر مکان‌های آموزشی بخشی از تجهیزات مدارس نیز دچار آسیب شده است.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.