پرداخت ۲ برابری مستمری مددجویان زلزله‌زده سی‌سخت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور گفت: مستمری مددجویان زلزله‌زده سی‌سخت در اسفندماه دو برابر پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت، گفت: مستمری مددجویان زلزله‌زده سی‌سخت در اسفندماه دو برابر پرداخت می‌شود.
 
حسین خدرویسی از پرداخت ۲ برابری مستمری اسفندماه مددجویان زلزله‌زده خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ‌یک از مددجویان کمیته امداد در زلزله سی‌سخت دچار مصدومیت جدی نشده‌اند و فقط یک نفر به دلیل مصدومیت جزئی از خدمات بهداشتی سرپایی برخوردار شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده همه اقدامات لازم برای رسیدگی به امور نیازمندان انجام شده است و جامعه مددجویی این مناطق علاوه بر تسهیلات دولتی و ظرفیت‌های قانونی از خدمات حمایتی کمیته امداد نیز بهره‌مند می‌شوند.
 
او با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مسکن مددجویان این مناطق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: منازل حدود ۳۰۷ نفر از مددجویان دچار آسیب شده است که از این تعداد ۱۰۴ مورد غیر قابل سکونت بوده و نیازمند بازسازی کامل است، ۲۲ مورد نیاز به تعمیرات کلی و ۱۸۱ مورد نیز تعمیرات جزئی نیاز دارند.

خدرویسی بابیان اینکه مددجویان این مناطق کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشند، افزود: کمیته امداد در کنار استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن با پیش‌بینی اعتبارات لازم، مسکن همه مددجویان زلزله‌زده را در اسرع وقت تکمیل و به آنان تحویل می‌دهد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.