توزیع حدود ۵ هزار چادر در مناطق زلزله زده سی سخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۴ هزار و ۷۶۱ چادر در مناطق زلزله زده دنا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴ هزار و ۷۶۱ تخته چادر در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است، گفت: در این مدت ۹۶۰ تخته پتو، موکت، ۲۴۰۰ بسته غذا، ۳۶۴ شعله هیتر برقی و دیگر اقلام در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.
 
جهانبین با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۷۳۰ کیلوگرم نایلون پوششی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است، افزود: ۸ تیم ارزیاب به مناطق روستایی شهرستان دنا اعزام شده اند.

او با اشاره به اینکه روستا‌های شهرستان دنا نسبت به شهر سی سخت کم ‌تر دچار آسیب شده اند، بیان کرد: تا پایان عملیات امداد رسانی در کنار زلزله زدگان سی سخت خواهیم ماند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از خیران نیک اندیش خواست تا کمک‌های نقدی خود برای کمک به زلزله زدگان را به شماره حساب ۵۲۲۳۵۲۲۳۱۹ نزد بانک ملت و شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۰۸۰۳۸ به نام جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد واریز کنند.
 
زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.