فرمانده سنتکام ایران را به خویشتن‌داری فراخواند

فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه خاورمیانه، ایران را به خویشتن‌داری در برهه زمانی کنونی دعوت کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه غرب آسیا در اظهاراتی ادعایی ایران را به پرهیز از اقدامات تحریک آمیز در منطقه دعوت کرد.

ژنرال کنت مک کنزی، که در سفر منطقه‌ای در عمان به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای با شبکه فرانس ۲۴ تلاش‌های رو به افزایش ادعایی واشنگتن برای نجات برجام را پیش کشید و گفت ایران باید از هر گونه اقدام تحریک آمیز اجتناب کند.

فرمانده سنتکام برهه زمانی کنونی را فرصت مناسبی برای همه به منظور اتخاذ رفتار‌های هوشیارانه و محتاطانه دانست و گفت: تصورم بر این است که ما برای هرگونه احتمالی آماده خواهیم بود.

ژنرال ۴ ستاره ارتش آمریکا با اشاره به اقدامات اخیر دولت متبوع خود در قبال ایران، از این کشور خواست تا در جهت اعتمادسازی، از اقدامات تنش زا دوری کند. ژنرال مک کنزی این را نیز به مدعاهایش افزود: آن‌ها (ایرانی‌ها) دوست دارند به عنوان یک عضو مسئول در خانواده جهانی و یک عضو باثبات در خانواده خاورمیانه شناخته شوند. ما حدود ۲۸ مایل (۴۵ کیلومتر) از ایران فاصله داریم و از همین جا می‌توانیم جزیره قشم را ببینیم.

فرمانده ارشد ارتش آمریکا در ادامه بار دیگر از احتمال ادعایی اقدامات تنش زای ایران در منطقه گفت و تاکید کرد ما در اینجا برای هر احتمالی آماده هستیم و همه چیز را تحت نظر داریم. مطمئنا ما برای هر چیزی آماده هستیم.

دولت جو بایدن از مدت‌ها پیش از روی کار آمدن داعیه بازگشت به توافق هسته‌ای ایران را علم کرده است. با این حال، با گذشت یک ماه از آغاز به کار خود، از پیش شرط‌هایی از جمله برداشتن نخستین گام از سوی ایران مکرر صحبت به میان می‌آورد.

واشنگتن از شامگاه پنج شنبه از نمایش دیپلماتیک خود در سه پرده لغو درخواست فعال سازی مکانیسم ماشه، تقلیل محدودیت‌های دیپلمات‌های ایران در نیویورک و چراغ سبز برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام به منظور القا حسن نیت غیر واقعی خود، پرده برداشت. در حالیکه این اقدامات در مقایسه با عیار رفع تحریم‌های ایران فاقد ارزش حقوقی برای جمهوری اسلامی ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
برای حفظ فرزندان ،دانشمندان و سربازان این آب و خاک،بهترین راه از بین رفتن تنش ها و دشمنی ها،و برقراری صلح و حسن همجواری با همه در منطقه و دوستی با همه ملل،روابط دوستانه با همه،و پرداختن به تحول و توسعه کشور و منافع ملی در همه سطوح،و تجلی عقل و خرد و منطق بر رفتار با دنیا و در کنار اعتماد سازی،بالا بردن اقتدار ملی و بالابردن توان نظامی،سیاسی،اقتصادی و ارزش پول ملی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سه ماه فرصت؟؟؟؟؟؟؟؟ آره...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقایون حالا داشته باشین...
بفرمایید تحویل بگیرید.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امان از بی احترامی برخی به خون شهدا ، با گرفتن تصمیمات وطن فروشانه...
امان سردارم... شما را از ما گرفتند.. تا یک آمریکایی قاتل برای ما حکم کند...
امان سردارم
ما ملت ایران ، ملت امام حسینیم سردار.. خون شما برای ما تا ابد گرم است... تا ابد..
اما کیست مارا یاری کند..؟؟؟؟
امان سردارم
Germany
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
ایران هم شما را به برگشت به خانتان می کند.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جهت اینکه بتونید چند روز این دنیا را ببینید و به قشم از دور نگاه کنید شما دست از پا خطا نکنید چون هنگامیکه جنگ شعله ور شد این آهن پاره هاتون به دردتان نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
فرمانده سنتکام ایران را به خویشتن‌داری فراخواند!!! گول این ملعونین خبیث جنایتکاران تروریستهای شکنجه گران سفاک وحشیهای بی حقوق بشر غارتگران قماربازان نژادپرستان فاسدین و فاسقین آمریکایهای ملعون را نخورد و خام حرفهاشون نشوید که بد نقشهایی برای ایران اسلامی کشیده اند ، حا آره ایران خویشتنداری کند که توی ملعون و افرادت و صهیونیستها و آل سعودی و دیگر همپیمانانتون خوب در عراق و درو تا دور ایران خوب خودتون رو بازیابی و آماده و قوی کنید و تروریستهاتو خوب مجهز و آمده نبرد با ایرانیان کنی کور خوند هر کجا پایگاه های آمریکایی و کاروانهای این آمریکایها و داعشیها رو دیدیت چه در عراق چه در سوریه چه در خارج از مرزهای شمالی و شرقی و جنوبی ایران شدیدا نابودشان کنید تا این خبیثان ملعونین تروریست پرورهای تروریست نتوانند خودشان و موقعیتشان را بازیابی کنند به سراغ دشمن در خارج از مرزها بروید قبل از آنی که دشمنان به داخل مرزها و خانه های مومنین مسلمین در کشور ایران اسلامی نفوذ کنند که این سخن امیرالمومنین حضرت علی ع حیدر کرار خردمند دلاور مرد مردان امت واحده رسول الله ص بوده است و سرداردلها حاج قاسم سلیمانی هم پیرو همین مکتب بوده و موفقیت های پی در پی داشته و همینگونه عمل می کردند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نصف حرفات فحش بود... التماس ادب
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
۱۸:۲۱۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نصف حرفات فحش بود... التماس ادب .!!! جوابت را دریافت کن ناشناس فقط باید به شما بگویم التماس دروغ نگفتن و التماس تهمت ناروا نزدن و التماس تفکر . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
ماهم از همین فاصله 45کیلومتری شما را می بینیم! بلکه نزدیکتر! از نزدیک رگ گردنت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
وقتی آقایون سه ماه فرصت دادن......!
آخرین اخبار