کانون‌ های مساجد همراه مردم زلزله زده دنا

مدیر کانون ‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون ‌های مساجد مساجد استان به مناطق زلزله زده امداد رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امداد رسانی به مناطق زلزله زده سی سخت تا بهتر شدن شرایط ادامه دارد.

دولت آبادی در بازدید از مناطق زلزله زده سی‌سخت با مردم زلزله زده شهرستان ابراز همدردی کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه (ع) قم و برنامه سمت خدا برنامه‌ های امدادی و حمایتی در مناطق زلزله زده اجرا می ‌شود.

او استقرار نانوایی سیار در سی سخت را یکی از برنامه‌ های حماتی کانون‌ها مساجد برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده بیان کرد و گفت: این نانوا به مدت دو ماه ۱۰ تن آرد را برای زلزله زدگان پخت و بصورت رایگان توزیع می‌کند.

دولت آبادی با بیان اینکه آشپزخانه برای طبخ غذا در شهرسی سخت نیز راه اندازی می‌شود افزود: اقلام غذایی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال از جمله چهار هزار بسته گوشت گرم بین نیازمندان آسیب دیده از زلزله توزیع شد.

او با بیان اینکه با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ایستگاه صلواتی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برپا می‌شود افزود: پویش رسانه‌ای برای جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.