توزیع ۲ هزار و ۳۶۵ چادر امدادی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا

امان الله جهانبین مدیر عامل جمعیت استان گفت: ۲ هزار و ۳۶۵ چادر امدادی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امان الله جهانبین مدیر عامل جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور اسکان اضطراری زلزله زدگان تاکنون ۲ هزار و ۳۶۵ چادر امدادی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

امان الله جهانبین با بیان اینکه بیش از هزار  بسته مواد غذایی بین زلزله زدگان این شهرستان توزیع شد افزود: ۱۸۴ عدد هیتر برقی، ۷۰ تخته موکت و ۲۰۰ تخته پتو نیز تاکنون بین آسیب دیدگان زلزله دنا توزیع شده است.

او تجمعات مردمی در خیابان‌ها و جلوی هلال احمر را یکی از موانع امدادرسانی به آسیب دیدگان دانست و بیان کرد: از مردم انتظار داریم در مناطق زلزله زده و مراکز امدادرسان تجمع نکنند تا روند امدادرسانی بهتر انجام شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه برای تامین و توزیع اقلام امدادی برای آسیب دیدگان مشکلی وجود ندارد و پشتیبانی از طریق سازمان امداد و نجات و استان‌ها صورت می‌گیرد ،گفت : کسانی  که قصد دارند بسته‌های مواد غذایی و اقلام امدادی در اختیار آسیب دیدگان قرار دهند با هماهنگی جمعیت هلال احمر باشد تا کمک‌ها به درستی در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.