سفر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور به کهگیلویه

حجت الاسلام پورخاقان همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان کهگیلویه سفر کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور ابتدا با حضور در گلزار شهدای دهدشت با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد سپس با حضور در دادگستری این شهرستان با کارکنان قضایی دیدار و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.
 
وی با بیان اینکه هدف از حضور در شهرستان کهگیلویه بررسی مشکلات حوزه قضایی دادگستری شهرستان، اداره ثبت اسناد، پزشکی قانونی و ادارات تابعه است گفت: در ادامه ظرفیت‌ها و مشکلات موجود در حوزه صنعت و اقتصاد این شهرستان بررسی می شود. 
 
حجت الاسلام سعیدی رئیس دادگستری شهرستان به مشکلات موجود در حوزه قضایی شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در دادگستری شهرستان، کمبود فضا‌های اداری و رفاهی و مسکن برای کارکنان از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان است که انتظار می‌رود مسئولان ارشد قضایی کشور برای رفع این مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.
 
پیگیری برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی از سد های همجوار شهرستان و ساخت سد آبریز ، ساخت فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر دهدشت ، ساخت پاسگاه های انتظامی جدید و تامین تجهیزات امنیتی ، نظامی و انتظامی در شهرستان و پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل پتروشیمی دهدشت از دیگر مشکلاتی بود که حجت الاسلام پورخاقان برای پیگیری و طرح این مشکلات در جلسه شورای قضایی استان قول داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.