مسکو: آمریکا دست از مداخله در امور روسیه بردارد

به دنبال اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در مورد اعتراضات روسیه، مسکو نسبت به مداخله واشنگتن در امور داخلی این کشور هشدار داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مسکو پس از اظهارنظر مداخله‌جویانه وزارت امور خارجه آمریکا در مورد اعتراضات این کشور، به آمریکا هشدار داد تا از مداخله در امور داخلی روسیه دست بردارد.

طرفداران الکسی ناوالنی، مخالف روس روز یکشنبه به خیابان‌ها آمدند. او در اوایل ماه جاری به مسکو بازگشت و به دلیل نقض مکرر قوانین در پی محکومیت به جرم کلاهبرداری و پولشویی در سال ۲۰۱۳ بازداشت شد. 

به دنبال اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد تشویق تجمعات غیرمجاز در چندین شهر روسیه که توسط حامیان الکسی ناوالنی برگزار شده بود، وزارت خارجه روسیه از آمریکا خواست تا در امور داخلی این کشور دخالت نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۳:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
تا به امروز مرتب به کشور چین گیر میدادند حالا نوبت روسیه است اینها اگر خیلی زرنگ هستند اوضاع ملتهب داخلی آمریکا را جمع و جور کنند مراسم تحلیف رئیس جمهور باصطلاح منتخب مردمی را با پوشیدن جلیقه های ضدگلوله برگزار نکنند و در مراسم تحلیف ایالات منفرده آمریکا تمام نیروهای ویژه و مخصوص ناتو و گارد ملی و ارتش و پلیس را دورتا دور کاخ سفید لرزان با پوشش سیم خاردار و فنس های آهنی و چیدن جدول های بتنی و تانک و آب پاش برگزار نکنند با اینهمه دلیل با چه منطقی در امور دیگران دخالت و اظهار نظر میکنند؟.....
مسئولان آمریکائی از به آتش کشیدن پرچم آمریکا در کف ایالات منفرده و خیابان های مقابل کاخ سفید لرزان جلوگیری کنند و آنگاه برای دیگران تکلیف تعیین کنند....
آخرین اخبار