گل محمدی: ماشین سازی با جسارت بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر ماشین سازی اظهار داشت: در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و در دقیقه ۲۵ به گل رسیدیم و از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم. در نیمه دوم ماشین سازی با جسارت زیادی بازی کرد و در پنالتی که به آن اعتراض داریم به گل رسید، اما با تجربه بازیکنان خودمان توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

گل محمدی ادامه داد:این گل و پیروزی را به روح مهرداد عزیز تقدیم می‌کنیم و امیدوارم روحش همیشه شاد باشد؛ و برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه بیماران شفا پیدا کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عقب کشیدن تیم بعد از به ثمر رسیدن گل اظهار داشت: بازیکنان ما از نظر روحی تحت فشار هستند بهترین کار بعد به ثمر رساندن گل اول زدن گل دوم و خوب دفاع کردن است و باید این مشکل را با تمرین بیشتر برطرف کنیم.

گل محمدی ادامه داد: انتظارات هوادارن زیاد است و بدون استراحت کار می‌کنیم در لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا  بازی کردیم . در ۱۸ روز بازی‌هایی زیر فشار روحی و روانی انجام دادیم. تا ۲۷ اسفند تعطیلاتی نداریم و روز‌ها و هفته‌های خیلی سختی پیش رو داریم و هیچ توجهی به استراحت تیم‌ها نشده و سازمان لیگ باید به فکر استراحت تیم‌ها باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس وقتش شده که فرمان عزل مدیرعاملشون را صادر فرمایید. اعلیحضرت قدرقدرت یحیی گل محمدی از قدرتتون استفاده فرمایید.
سرمربی به وزیر دستور می دهد. چطوری مگه داریم؟؟؟؟؟!!!!!!
آخرین اخبار