شکوری: از نظر روحی تحت تأثیر فوت میناوند بودیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر ماشین سازی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر ماشین سازی اظهار داشت: بار دیگر درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت میگویم، او یک پرسپولیسی واقعی و الگوی خیلی از ما بود. از تمامی رقبا و کسانی که تسلیت گفتند تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات بخصوص در فوتبال نباشیم. طبیعی است یک بازیکن بزرگ را از دست دادیم که در سال‌های گذشته در کنار پرسپولیس بود. برای همین تیم ما از نظر روحی تحت تأثیر فوت میناوند بود و این یک اتفاق ویژه بود که در دقیقه ۲۵ موفق به ثمر رساندن گل شدیم.

شکوری در خصوص شکایت بودیمیر، بازیکن سابق پرسپولیس عنوان کرد: در این رابطه تا فردا فرصت داریم و باشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در این رابطه کار مثبتی را انجام دهد. این مشکل از مدیریت قبلی به ما رسیده، ولی پرسپولیس مهم است. امیدوارم بتوانیم این مشکل را هم مانند مشکلات قبلی حل کنیم، برای این موضوع ۷۵ هزار دلار به این مربی پرداخت و از بسته شدن پنجره پرسپولیس جلوگیری کردیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برای هواداران مهم نیست پول بودیمیر از کجا پرداخت می‌شود و محل پرداخت آن موضوع مهمی نیست و بعد از پرداخت محل آن را اعلام خواهیم کرد. این مبلغ برای پرسپولیس در این شرایط رقم زیادی است و تا فردا زمان داریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم هواداران همچنان کمک کنند.

شکوری در خصوص احتمال محرومیت پرسپولیس در صورت عدم پرداخت پول بودیمیر تا فردا گفت: باید ببینیم تا فردا چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ما ک هوادار بودیم داریم از غصه دق میکنیم روحش شاد واقعا خیلی سخته امروز ک پرسپولیس گل زد اصلا شادی نکردم ایقد واسه میناوند ناراحتم واقعا حیف شد کرونای لعنتی داغ سختی رو دلمون گذاشتی ب امید شفای تمامی بیماران وانصاریان
آخرین اخبار