بازیکن تیم ملی شنای معلولین:

امیدوارم پرسپولیس با برد مقابل ماشین سازی روح میناوند را شاد کند/ می‌خواهم در پارالمپیک تاریخ ساز شوم

ایزدیار گفت: امیدوارم پرسپولیس ماشین سازی را ببرد و این پیروزی را به روح مرحوم میناوند تقدیم کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین ایزدیار، بازیکن تیم ملی شنای معلولین که برای تماشای بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل می‌خواستم بازی پرسپولیس را از نزدیک ببینم، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود هواداران به ورزشگاه این کار امکان پذیر نبود. خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که انجام شد، امروز توانستم به ورزشگاه بیایم و امیدوارم که پرسپولیس برد پرگلی به دست بیاورد.

ایزدیار درباره درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به کرونا و فضای غمگین ورزشگاه آزادی گفت: میناوند پیشکسوت باشگاه بزرگ پرسپولیس بود که از میان ما پر کشید و جای او واقعا خالی است. او برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید و تعصب زیادی به تیم داشت. امیدوارم امروز پرسپولیس ببرد و پیروزی را به روح میناوند هدیه کند.

بازیکن تیم ملی شنای معلولین در ادامه گفت: امیدوارم پرسپولیس در نیم فصل با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، به ویژه ترابی تقویت شود و با اتمام محرومیت آل کثیر پرسپولیس بتواند پنجمین قهرمانی اش را به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید


او درباره برنامه‌های خودش برای کسب مدال در پارالمپیک گفت: امروز شایعاتی مبنی بر تعویق مجدد مسابقات پارالمپیک به دلیل شیوع ویروس جهش یافته شنیدم، اما ان شاءالله اگر اعزام شویم، تلاش می‌کنم تا با کسب مدال در این رقابت‌ها تاریخ ساز شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار