اسلامی: نمی‌خواهم بگویم پرسپولیس خاص است

دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی گفت: نمی‌خواهم بگویم پرسپولیس خاص است اما نمی‌دانم چرا رفتار داورها با ما به این شکل است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی اسلامی دروازه‌ بان تیم فوتبال ماشین سازی بعد از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: ما امروز که نه در همه بازی‌ها خوب هستیم. اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل واگذار کرده ایم که واقعا حق ما نبوده است. واقعا تیم ما یتیم است و هیچ کس را ندارد. بچه‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند اما سر بعضی از مسائل بازی‌ها را واگذار می‌کنیم.

او افزود: لیاقت ما نیست که ته جدول باشیم و بردی را هم کسب نکرده باشیم‌. نمی‌دانم چرا رفتار داورها با ما به این شکل است. به تیم حریف می‌گویند قربونت برم مواظب باش، اما با ما به شکلی حرف می‌زنند که در شان و شخصیت بازیکن نیست.

اسلامی در ادامه بیان کرد: پرسپولیس وقتی جلو بود موقع کاشته زدن جای ۸ نفر عوض می‌شد. یک بار من روی زمین افتادم و تمام تیم حریف در حال اعتراض به داور بود. بازیکن ما مصدوم شد و تیم حریف توپ را بیرون نزد. نمی‌خواهم بگویم تیم حریف خاص است. مطمئن باشید ماشین سازی در لیگ خواهد ماند.

او ادامه داد: ماشین سازی موقعیت خلق می‌کند. ما اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل واگذار کردیم. در صحنه گل دوم به داور اعتراض کردیم اما به داور ربطی نداشت، بازیکن پرسپولیس باید توپ را بیرون می‌زد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
باید بگیم خاص و خارق العاده. سرمربی تو لنگ میتونه به وزیر دستور بده... میتونه رئیس شون عوض کنه... وزرا کشور آشکارا حمایت می کنند ازشون... سه روزه هیئت مدیره براشون انتخاب می کنند. اونوقت استقلال یکسال مدیر عامل نداشت. و مهم تر اینکه هر سال در آسیا قهرمان میشن. مگه نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ضد لنگی
۲۲:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ارع بابا لنگیه ولش کو عامو خخخخخخ لنگ لنگ همین لنگی کع ماشین و پاک میکنم باو...**
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
همه عالم این را می دانند نیازی به بیان نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
چون خاصه نمی خواهم بگم یعنی چه ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار