حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ متناسب سازی می‌شود

دهقان‌کیا گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ با حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری متناسب سازی می‌شود.

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اخبار از اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: بند و تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ مشخص شده بود که ۹۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان اختصاص پیدا کند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران  ادامه داد: در این بند مشخص نشده بود که سهم سازمان تأمین اجتماعی چقدر است، طی مذاکراتی که با کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی داشتیم این رقم به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و سهم سازمان تأمین اجتماعی ۹۰ هزار میلیارد تومان شد و از این رقم برای سال ۱۴۰۰ برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با دریافت این رقم در سال ۱۴۰۰ نزدیک به حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری خواهد شد.

دهقان‌کیا با اشاره به دیداری که کانون عالی با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت گفت: قرار شد با ۹۰ هزار میلیارد تومانی که کمیسیون تلفیق به تصویب رسانده، موافقت شود و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد رقمی را که مجلس برای بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین کرده بود پرداخت می‌کنیم.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین وضعیت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی، گفت: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۸، ۳۰۰ میلیارد تومان بود برای سال ۹۹، ۴۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، به دنبال آن دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه در سال ۹۸ و ۳۲ هزار میلیارد تومان در قالب سهام در سال جاری پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۰ مشخص شد که ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت شود با این حساب دولت، ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
فقط بخورو نمیر الهی شکر میگی چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
تورو خدا کسانی مثل من که سایه ی سرشونو ازدست دادن واسمون همین بس.دیگه با بی پولی چه خاکی بسر کنن
Iran (Islamic Republic of)
حسن انغوزه
۱۶:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
با توجه به داشتن یک پسر ویک دختر که هردو از مرحله سنی ازدواج به علت عدم توان اقتصادی و... وپانزده سال کارکرد دانشگاه وپنج سال شغلهای متفرقه وبه موجب مریضی امکان کارکردن ندارم !؟ ماهی یکمیلیون و سیصد (۱۳۰۰۰۰۰ ت) چگونه میگذرد؟ تصور کنید !؟ مستاجر ؛ بی وسیله که نتوانستم ....چه رنجی بر زن و بچه ها رفته ؟ تصور کنید !؟ و هرسال وشب عید را نمیخواهیم... با وعده و وعید وقولهایی که دولتها میدهند....!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نشان
۰۸:۵۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
شماها را بخدا قسم زیر فشار زندگی له شدیم. خواهش می کنیم دیگه از دروغ گفتن دست بردارید اه زن و بچه های کارگر می گیره انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
حالا که درست باشه این یک سال که عقب افتاده چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود قربانی
۲۰:۱۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام چرا این آقایون که خودشونو دلسوز ما میدون میخوان چرا ما کلاه بزارن البته که گذاشتن فرمودید که گزینه متناسب سازی رو از فیشیتون حذف کردن درست اما الان که بحث افزایش حقوق سال ۱۴۰۰هست اومدن در حکم از حقوق دوباره جدا نوشتن
لطفا بگین مفهوم این ها چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
خداکنه که راست باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
بیچاره بازنشسته های تامین اجتماعی البته حداقل بیگیر هایش که با 25 سال سابقه سخت و زیان اور 2 میلیون 800 تومان حقوق میگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
کدوم بیمه؟ ما با ۲۳ سال واریز ۲ تومن میگیریم کلا!
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۹:۲۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
300 میلیارد تومن غلطه ، 300 هزار میلیارد تومن درسته
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۸:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
وزیرنالایق کاراگرسازمان تامین اجتماعی سازمانی خصوصی است پس چراحیاط خلوت دولت شده وهرچه داره ونداره چپاول می کنین سالاری شماهادولتیها انتخاب کردین اگرتامین اجتماعی زیرنظردولت است پس چراحقوق مابابغیه بازنشستگان کشوری ولشکری فاصله 6000000شش میلیونی است.
آخرین اخبار