شیرکانی مطرح کرد؛

نحوه همسان‌سازی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی/ تغییرات صورت گرفته به ماه‌های گذشته هم تعلق می‌گیرد؟

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درباره همسان‌سازی مستمری بگیران این صندوق، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درباره همسان‌سازی مستمری بگیران این صندوق، اظهار کرد: با اجرای طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر حقوق مستمری بگیران این صندوق، ۵۲ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه در حال حاضر کلیه محاسبات برای اجرای همسان سازی صورت گرفته است، افزود: حقوق مستمری بگیران این صندوق با احتساب رقم همسان‌سازی روز گذشته پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲۰ هزار نفر مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند، ادامه داد: تمامی این افراد شامل طرح همسان سازی حقوق شده‌اند.

شیرکانی با اشاره به اینکه ما به التفاوت همسان سازی حقوق مستمری بگیران این صندوق از ابتدای سال جاری محاسبه شده و به حسابشان وایز شده است، اضافه کرد: در صورت بروز مشکل، مستمری بگیران می‌توانند با شماره‌های ۸۴۶۸۰۰۰ برای تهران و ۰۲۱۴۳۳۵۱ برای شهرستان‌ها، تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
سلام چرا امروز فردا میکنید با این قیمتها با این مبلغ حقوقها چه میشه کرد بخدا به جای نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام نگذارید که مستمر بگیر تا مین اجتماعی در مقابل زن وفرزند وعروسو داماد ونوه ها خجا لت بکشند اگر خو دتان را یک لحظه جای انها بگذارید
آخرین اخبار