خبرنگار طرفدار ترامپ: با عزت و احترام کاخ سفید را ترک کن

یک خبرنگار فاکس نیوز و طرفدار ترامپ از او خواست تا قبل از رای کنگره در هفته آینده، کاخ سفید را با عزت و احترام ترک کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از هیل، جرالدو ریورا، خبرنگار طرفدار ترامپ از فاکس نیوز از دونالد ترامپ خواست تا کاخ سفید را با «وقار» پیش از آنکه کنگره هفته آینده رسما پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب را تایید کند، ترک کند. 

ریورا در حساب توئیتری خود نوشت : «هر چه برای ۶ ژانویه برنامه ریزی شده باشد، دوستان واقعی ترامپ می‌خواهند او به یاد بیاورد کشور در درجه اول قرار دارد. معنای ریاست جمهوری بیش از یک فرد است. خرده حساب‌ها را کنار بگذارید. با عزت و احترام برای خود، خانواده و کشوری که بسیار خوب به آن خدمت می‌کنید، کاخ سفید را ترک کنید.»

ریورا که در گذشته یکی از متحدان نزدیک ترامپ بود، در اوایل ماه جاری اظهار کرد که رئیس جمهور از زمان تأیید بایدن به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته با او صحبت نکرده است؛ به دلیل مخالفت با ادعا‌های اثبات نشده ترامپ مبنی بر اینکه انتخابات از او ربوده شده است.

هفته گذشته ترامپ جمهوری خواهان را به دلیل عدم موفقیت در تلاش برای لغو نتایج انتخابات مورد انتقاد قرار داد.

روز یکشنبه او در توئیتی با اشاره به گواهی نهایی کنگره از نتایج انتخابات، نوشت: «۶ ژانویه را در واشنگتن دی سی ببینید. آن را از دست ندهید. اطلاعات برای پیگیری! »

اولیویا تروئه، معاون سابق پنس که علنا دولت ترامپ را مورد انتقاد قرار داده است، در اوایل هفته گذشته ابراز نگرانی کرد که ممکن است به دنبال صدور این گواهی، خشونتی رخ دهد و رئیس جمهور آمریکا را به تشویق آن متهم کرد: «این همان کاری است که او انجام می‌دهد، او مردم را تحریک می‌کند و طرفداران را مجاب می‌کند که چنین رفتاری داشته باشند و آن‌ها معتقدند که میهن پرست هستند، زیرا از رئیس جمهور حمایت می‌کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۰ دی ۱۳۹۹
مگه دست خودشه كه راحت بره
آخرین اخبار