سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در سوم دی ماه

بازار امروز متعادل و مثبت در اکثر نماد‌ها آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بازار امروز (چهارشنبه، سوم دی ماه) در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز متعادل و مثبت آغاز به کار کرد.

برترین عرضه و تقاضا در نمادهای بورسی

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در سوم دی ماه

برترین عرضه و تقاضا در نمادهای فرابورسی

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در سوم دی ماه

در گروه خودرویی‌ها شاهد رشد ۱ درصد نماد خودرو هستیم. خساپا در قیمت ۲۶۳ تومان رشد ۲ درصد دارد. صف خرید خگستر عرضه شد.

در گروه فرآورده‌های نفتی شپنا در قیمت ۱۴۵۳ تومان رشد ۲ درصد دارد.شتران رشد ۳ درصد دارد و در قیمت ۱۲۰۶ تومان قرار دارد. شبندر و شبریز رشد ۳ درصد دارند.

در گروه بانکی‌ها وتجارت در قیمت در قیمت ۳۵۰ تومان رشد ۳ درصد دارد. وبملت در قیمت رشد ۵۱۴ تومان رشد ۳ درصد دارد. وبصادر در قیمت ۳۲۵ تومان رشد ۴ درصد دارد.

رشد ۹هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های شستا، خودرو و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، فخوز و ونیکی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

فلزات اساسی امروز معاملاتی نوسانی را تجربه می‌کنند. فروس٬ کویر٬ فنوال٬ فولای٬ فپنتا و فنورد پر تقاضا‌های گروه اند. فملی٬ فولاد٬ فخوز٬ فاسمین٬ هرمز و وتوکا با تعادل میان خریداران و فروشندگان با افت قیمت همراه اند. ذوب مثبت و متعادل است.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد هشت هزار و ۳۰۵واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۱.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۰۸نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۷۵میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نماد‌های خگستر، شپنا و شستا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های وسپهر، چخزر و بپیوند در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۹۶۰میلیارد تومان رسید.

درساعت ۹ و ۴۰دقیقه صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۱۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۳۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید بوعلی، خودکفا و وگردشح به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۶۱۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گشان، غبهنوش و فوکا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۷۳۵میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۵میلیارد تومان (۸۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۱.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۸۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۳۹۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فلزات اساسی» با فشار فروش ۱۱۰میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۴۱درصد از چهار هرار و ۸۷۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع چهار هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۶۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.

سیمانی‌ها امروز با معاملاتی پر تقاضا همراه اند. سفارس٬ سبزوا٬ سصوفی٬ سشرق٬ ستران٬ سدور٬ سپاها٬ سهگمت٬ سکرد٬ سخزر و ساروم از جمله نماد‌های مورد توجه گروه اند. سمازن٬ ساربیل٬ سبهان و سقاین با تعادل میان خریداران و فروشندگان افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. سجام٬ سیتا و ساروج منفی و متعادل اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۳ دی ۱۳۹۹
خبرگزاری محترم : لطفاً " ای که دستت میرسد کاری بکن " .صندوق پالایش یکم که سهام دولت بود و وزیر محترم اقتصاد از مردم خواست از این صندوق حمایت کنن و بازدهی خوبی را به دست بیارن بعد از 4 ماه منفی شده . خواهش می کنم پیگیری کنین خیلی ها پس اندازهای حداقلیشون رو گذاشتن . نرفتن "نماد" بخرن اومدن " صندوق " متعلق به دولت رو خرید زدن . خداوند اجرتون بده
آخرین اخبار