ملایی: استفاده خوبی از دوران کرونا کردیم

ملی پوش روئینگ کشورمان گفت: با مدیریت مربی تیم ملی توانستیم از دوران کرونایی به خوبی استفاده کنیم.

نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط برگزاری اردوی تیم ملی در دریاچه آزادی گفت: اردوی تیم ملی روئینگ شرایط خوبی دارد و ما نیز مانند روز‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا اردو برگزار نشده بود، در حال ادامه دادن به تمریناتمان هستیم. فشار تمرینات به گونه‌ای است که رکوردهایمان روز به روز بهتر می‌شود و در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستیم و امیدواریم در مسابقات کسب سهمیه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

او در مورد تاثیر شیوع کرونا بر تمریناتشان گفت: شیوع ویروس کرونا تمام دنیا و ورزش را تحت تاثیر قرار داده است و من از همان ابتدا گفتم هر کس که بتواند از این دوران و فرصت‌های پیش آمده به نفع خودش استفاده کند پیروز خواهد بود. خدا را شکر تیم ملی روئینگ با تدابیری که افشین فرزام سرمربی تیم در نظر گرفته بود توانست تمرینات را به شکلی مدیریت کند که از سایر رقبایمان عقب نمانیم.

کرونا همه دنیا را درگیر خود کرد و نمی‌توان گفت به نفع و یا ضرر شخص و یا کشور خاصی بوده است

ملایی در پاسخ به این سوال که عقب افتادن المپیک چه تاثیری بر شرایط ورزشکاران گذاشته است گفت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که انجام داده بودیم و منتظر برگزاری المپیک در تاریخ از پیش تعیین شده بودیم، تعویق مسابقات در روحیه ورزشکارن تاثیر منفی گذاشت. اما در کل نمی‌توان گفت این موضوع به نفع و یا به ضرر کشور و یا شخص خاصی بوده، چون شرایط برای همه برابر است و همانطور که فرصت تمرین بیشتر نصیب ما شده است ورزشکاران کشور‌های دیگر نیز در حال استفاده از این فرصت هستند. زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه می‌توانیم متوجه شویم کدام کشور از این فرصت توانسته استفاده بهتری ببرد.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنم که با صد در صد آمادگی وارد مسابقات کسب سهمیه شوم و بهترین عملکرد در طول دوران ورزشی‌ام را در این رقابت‌ها داشته باشم. البته اتفاقات و شرایط روز برگزاری مسابقات نیز باید در نظر گرفته شود.

فدراسیون در بعضی از قسمت‌ها کمک‌های خوبی به ما کرد و از طرفی خودمان نیز هزینه‌هایی را متحمل شدیم

ملایی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون قایقرانی حمایت لازم را از شما داشته است گفت: فدراسیون در بعضی از قسمت‌ها کمک‌های خوبی به ما کرد و از طرفی خودمان نیز هزینه‌هایی را متحمل شدیم، چرا که فدراسیون نمی‌توانست به ما کمک کند. از آن‌جایی که اردو‌ها مدتی تعطیل بود و در آخر باید هزینه‌های اردو مشخص باشد و به امور مالی گزارش شود، فدراسیون برای هزینه کردن محدودیت‌هایی داشت. از آن‌جایی که من بورسیه کمیته بین المللی المپیک بودم و اسپانسر داشتم، توانستیم هزینه‌هایمان را از این راه و به شکل شخصی مدیریت کنیم.

او در مورد قایق‌های روئینگی که فدراسیون خریداری کرده است، اما هنوز از گمرک ترخیص نشده و به دست ورزشکاران نرسیده است گفت: این قایق‌ها قرار بود قبل از مسابقات کسب سهمیه که به تاخیر افتاد به دست ما برسد تا یکی، ۲ ماه قبل از مسابقات با آن‌ها تمرین کنیم. بعد از اینکه مسابقات کسب سهمیه به تاخیر افتاد خوشحال شدیم که یکسال وقت داریم با قایق‌های جدید که قرار است در مسابقات کسب سهمیه هم از همین مدل قایق استفاده شود تمرین کنیم. متاسفانه قایق‌ها هنوز به دستمان نرسیده است و امیدورام هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار