فدراسیون قایقرانی جاده سلامت را تعطیل کرد

اعتراض فدراسیون قایقرانی نسبت به احداث جاده تندرستی در اطراف دریاچه آزادی این پروژه را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر احداث جاده‌ی تندرستی در مجموعه ورزشی آزادی و در اطراف دریاچه آزادی به گوش رسید. این پروژه زیر نظر مجموعه ورزشی آزادی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای درآمدزایی از محیط مجموعه آزادی در نظر گرفته شده است.

اعتراض فدراسیون قایقرانی به جاده تندرستی جواب داد

در این میان اما فدراسیون قایقرانی نسبت به این پروژه اعتراضاتی را بیان کرد و یکی از اصلی‌ترین آن‌ها این بود که حضور عموم مردم در کنار دریاچه‌ای که تمرینات ورزشکاران قایقرانی پیگیری می‌شود می‌تواند ملی پوشان را تحت تاثیر قرار دهد و آرامش لازم را از این محیط بگیرد.

در پی این اتفاق هفته‌ی گذشته مسئولان ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز و فدراسیون قایقرانی جلسه‌ای برگزار کردند و در نتیجه‌ حسن کریمی رئیس شرکت توسعه و تجهیز به همراه احمد گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی و دیگر مسئولان مربوطه از محیط اطراف دریاچه آزادی و مکانی که قرار است جاده تندرستی در آن احداث شود بازدید کردند.

در این بازدید گواری دلایل فدراسیون قایقرانی را برای مخالفت با این طرح بیان کرد و حسن کریمی این دلایل را پذیرفت و قرار شد هفته بعد در جلسه‌ای جمع بندی و تصمیم نهایی در مورد این پروژه انجام شود.

اعتراض فدراسیون قایقرانی به جاده تندرستی جواب داد

احمد گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مدتی است که بحث تغییراتی در اطراف دریاچه آزادی مطرح شده است. هفته‌ی گذشته‌ جلسه‌ای با مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم و در آن جلسه قرار شد که حسن کریمی از این مکان بازدید میدانی کند. امروز این اتفاق به همراه متخصصین و مسئولان ورزشگاه آزادی افتاد و ما نیز دلایل فنی مان را برای مخالفت با طرح جاده تندرستی بیان کردیم.

او ادامه داد: در رینگ اول دریاچه آزادی، احداث جاده تندرستی به محیط تمرینی قایقرانان آسیب می‌زند و درخواست کردیم که در این مکان چنین اتفاقی نیافتد. بحثی صورت گرفت و در نهایت دلایل ما را پذیرفتند.

گواری گفت: کنار دریاچه محل رفت و آمد ما است و وسایلمان را از آنجا جا به جا می‌کنیم. محل استارت ما هم در همان مکان است. به همین علت امکان حضور عموم مردم در این مکان ممکن نیست و شرایط تمرینی ورزشکاران قایقرانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

حضور ۵ ایرانی درکمیته‌های تخصصی کنفدراسیون روئینگ آسیا

ایران میزبان هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا

ملکی: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌شویم


انتهای پیام/

صحبت های گواری در مورد احداث جاده تندرستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار